Lite påskstämmning..

Ville skapa lite påskstämning här på bloggen, bytte därför sidlayout =)

Vädret ute är så fint varje dag nu, Jag och gumman har varit ute lika länge idag och dagen har faktikst sett nästan identiskt ut med igår... Alltså trädgårdsstoj med Syskonen Öhrstedt sen lite prommis och stadstur för att sen komma hem o vara ute en stund på baksidan innan middag och bad. Nu sitter gumman fastklistrad framför bollibompa . Så söt...
Det är det som är en av de härliga sakerna med våren/sommaren, man är ute hela dagarna och märker knappt vad klockan är helt plötsligt har den svichat iväg och blivit 17. Lite farligt med all fika och glass i solen bara =)

Man längtar så efter våren innan den kommer, men jag blri överumplad varje år ändå över HUR härligt det är. Är hundra gånger skönare och msyigare än man föreställt sig (ändå harm an föreställt sig den mysig) det kan vara lite skönt och charmigt med att uppleva en ny stad. Se hur den verkligen blommar upp med solen. Tokmysigt. Jag har sett flera mysiga fik som jag o gubben måste passa på att kila på om vi nu blir ensamma i stan ett tag...

Är lite avens på kära snutten, han ringde nyss och var på väg på Beck, jag vill oxå se den! snyft nåja får la fixa det sen. Idag ska jag iaf dreggla lite över dr Sheppard. Så surt jag missade det sist..

Fatta vad skönt de vann igår igen, man tror kanppt det är sant.. Håller verkligen tummarna det går vägen. Men är det något lag som kan vända ett underläge så är det väl FBK, men samtidgt så finns det nog inget annat lag som har så stor press på sig att gå till final, helt sjukt egentligen.. Men Hoppas hoppas t"vi" hålelr i det här, vore sååååå skoj!
Men om det skulle bli så måste jag nog be mamsen rota fram mina vita jeans , vita kjolen och min vårjacka från sakerna hemma så jag får ner det.

Kändes lite småsurt igår när Linda pratade om o'learys imorgon, hörde även en pappa i parken som skulle dit o kika på  matchen, hade som sagt varit såååå kul men men man kan inte få allt här i världen. Jag är nöjd om jag får vara med sen. Men  Anna gullungen sa att jag mest troligen kunde komma förbi henne och kika om jag ville imorgon.Så vi får väl se under morgondagen vad som sker. Under dagen imorrn tänkte jag nog ta med damen min upp till valla kika på lite djur. men vi får se inget helt planerat...


Så här är gumman varje gång man närmar sig parken: På språng
image171




Soliga varma hälsningar från Gumman och mig här i LKPG!



Kommentarer
Postat av: SANNA & ALICE

FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINAL, FIIIIIIIIIIIINAL!!
GRATTIS, Attas SÅÅÅ kul!

Vi HEJAR för fullt!!

Kramis

Postat av: Anonym

Hälsa karln din jättejättejätte mycket grattis till finalspel!!! :-) Kul kul!!! Tom jag har sett HELA matchen :-)

2007-03-29 @ 21:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback