Måndagens Lista:

. Var hittade du den här listan?
Hittade den som vnalgit hos någon annan bloggare...

2. Var är dina föräldrar födda?
Mamma är född i Överkalix ( eller närmsat BB  var nu det var) i norra Sverige.
Pappa är född i Pajala

3. Vad är det senaste du installerade på datorn?
ja du säg det, veti nte vad det hette men något man behövde för att kunna kiak på något spec program 

4. Vilken är din favoritrestaurang?
Waldorf hemma går alltid hem, man blri liksom aldrig less.

5. När badade du i en pool senast?
Ja förutpm vår lilla här hemma som jag badar i nästan varje dag, så var det på badhuset för en ca 3v sen. Ute pool var nog fakktiskt på mallis sist..

6. Har du varit med i någon skolpjäs?
Nja jag o Frida hade en egen liten teaterpjäs när vi gick på fritids...

7. Hur många barn vill du ha?
Två eller tre. I alla fall mer än ett men inget syskon ännu...

8. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Ja sån här som bara skriker på eller låter dunk dunk dunk i alla oändlighet.. 

9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Nej fär så länge kvar så det får tiden utvisa

10. Vad har du för TV-kanaler?

Ja de so mde allra flesta har, 1,2,3,4,5 mtv,ztv,6, tv4plus, cnn, cartoon, bbc, dicovery, eurosport mm mm

11. Har du åkt moped någon gång?
Ja men jag blir så rädd att åka ochä r värdels på att köra, elelr en vespa som man inte växlar på är lugna puckar..

12. Har du busringt någon gång?
Ja,massa gånger när jag var liten vi hade hur kul som helst

13. Har du fått felparkeringsböter?
Jodå alldeles för många gånger.

14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Bungyjumphar jag gjrot var döhftigt, Fallskärm är nog ltie för högt för att jag skulle våga. Fattar itne jag vågade hoppa bungyjump, jag som är döhöjdrädd

15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Det måste varanog vara Bali, vilekt underbart ställe!!

16. Har du en egen trädgård?
Nej men jag skulel gärna vilja ha det med tillhörande hus såklart, inte för att man har särskitl gröna fingrar :-) 

17. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
oj vad svårt, har nog ingen ritkgt favvis men är ritkgt kul kika på tecknat ibland

18. Kan du alla orden i nationalsången?
Ja utan problem! Man börjar ju ha hört den några gånger nu =)

19. Badkar eller duschkabin?
Badkar fast helst en dusch och ett badkar, skönt kunna ha både och.

20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Oj då msåte vara the holiday

21. Favoritpizza?
Ingen spec favvis men jag gillar de ritkgt onyttiga med beasås, oxfile, färska tomater, och paprika

22. Chips eller popcorn?
Förut hade svaret varit chips men nu föredrarj ag faktikst popcorn

23. Vilken färg på läppstift använder du?
använder mest läppglans och då i någon ljusrosa nyans

24. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Nej du det visste jag itne ens man kunde...

25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Nej du inte det...

26. Apelsin- eller äppeljuice?
svårt val, föredrar nog oftast äppeljuce men ibland är apelsin superdupergott...

27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Var med Vilde Thildes familj vi käkade lite pasta  och pasta

28. Favoritchoklad?
Tycker om all möjlig choklad och godis, Polly är mums mums

29. När röstade du senast?
Jag röstade faktiskt inte sist skäms på mig..

30. När åt du en hemodlad tomat sist?
Ja det var mkt länge sen

31. Har du vunnit en prispokal någon gång?
jo då med fotbollen och basketen men ingen individuell

32. Är du bra på matlagning?
medel bra, ingen superkock men en del rätter blir ritkgt goda,

33. Klarar du att tanka själv?
Ja självklart ha ha.

34. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
Nej du verkligen inte hatar dem programmen byter kanal så fort de börjar?

35. Pepsi eller Coca Cola?
Coca cola, men jag dricker det rätt sällan.

36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Uniform och uniform men mina vita sktöerkekläder är väl rätt hotta dem med =)

37. Vad var det senaste du handlade?
Minimorötter till gumman på hockeyn

38. Har du kräkts offentligt?
Nej du tack o lov inte
 

39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
den sanna kärleken har jag redan hittat, behöver inte bli mångmiljardär men lite mer nollor på kontot skulle väl inte skada...

40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Jajjamen, kanske inte kärlek men att man fastnar för sin drömman.

41. Har du ringt något betalnummer?
nej inget sånt nummer men säkert ringt och röstat i nån tävling etc

42. Kan man vara vän med sitt ex?
Oftast inte på något bra sätt. men för en del fungerar det säkert. Är väl oftast så att någon ahr svårare släppa taget elelr har kvar för mycket känslor så det kan mest bli jobbigt...

43. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Var nog när Twinsen kommt till sunderbyn sååå små och söta dem var!

44. Hade du mycket hår som liten bebis?
Ja, ganska mkt tror jag

45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Ett vanligt trist som de flesta säger. " hej ni hr kommit till bla bla kan tyvärr itne svara jsut nu bla bla bla"

 46. Vad har du i din väska?
Massa skrot och även läppglans, börsen, smink, nycklar, blöjor kanske.. mm mm

47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Sjävklart få min snuttepuss av gubben =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback