Sämsta försöket...

Fy fan vad jag garvade....

En väninna till mig var ute på krogen här i söndags. I baren står en lite förfriskad man o flirtar. efter ett tag kommer han fram och presenterar sig. H

Han: "Piiip Piiip" (en spelare i lhc med gnaska ovanligt namn)
Hon: Vad sa du?
Han upprepar: "piip Piiip" lägger även till i LHC
Hon: Menar du i a-laget
Han lite självsäkert: Ja visst självklart
Hon sågar han vid fotknölarna: Nej du det tror jag inte, det är  nämligen så att min sambo spelar i LHC
Han mumlar något om att han menade i innebandy och gick snopet därifrån


ha haha sicken idiot, shit vad vi garvade men han kan inte ha vairt särskilt smart som valde just den spelaren som har ett ovanligt namn och dessutom är ganska välkänd.Dessutom skulle inte jag bli särskilt intresserad av nån som kommer o kastar i mitt ansikte att han e hockeyspelare det första han gör , då har man liksom inget annat att komma med. såsom personlighet o charm... Tur att det inte var till mig fan jag hade skrattat så jag hade dött :-)

 Verkligen dålig raggreplik =)
Tyvärr går den väl hem på en del. Hoppas bara inte han kört den på många bimbosar innan, snacka deras chock när de säger till nån de varit med "piiip piip" o sen ser att f-n de e  ju inte alls han. Stackars "Piiip piiip" om den gått hem på flera så kanske de tror han är värsta rumlaren... Men tror inte det för denna kille verkade inte ha alla hästar i hagen ( eller vad man nu säger)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback