Ett till inlägg om eg ingenting, ska skärpa mig lovar!

Jag hade glömt bort hur det var sååå många gånger förra våren /sommaren. det är ju så att nu när man har barn är man uppe i ottan (nog för att gummmzis sover bra länge ibland) även om man är ledig. Det jag hade glömt var hurt många gånger förra året jag blev besviken. Men blev mycket påmind imorse. För ofta är det så här på mrogonen, nästan klarblå himmel och vädret ser ut att bli super, så man liksom går o väntar att klockan ska bli någorlunda så man kan kila ut o leka lite. Man skyndar sig o fixar undan lita av allt stök men när man sen kikar ut genom fönstret nästa gång nej då  har de där hemska molnen lagt sig över hela himmelen. Surt!! 

Gårdagens intervjuer gick bra. Den första på kirurgen väerkade eg superduper intressant, stor bredd, variation, mycket som händer och framför allt roliga arbetskamrater, var en ganska stor avdelning (indelad i 2 delar, elektiv o kava) mend väldigt ung personal. det såg man verkgligen när man gick där på rundvandringen såg ut att jobba flera sköna personer där. MEN som sagt det funkar inte med gubenns jobb. dock så var den andra intervjuen oxå bra, det verkade väldigt lovande!! kul! det lät so matt jag fick vara ledig 3-4 v i juli samt tindras inskolningsvecka i augsti. dessutom kunde jag jobba 75%, vilket innebär antingen att jag antingen  jobbar mån-fre kortare dagar 8-14,30 eller om jag jobbar 4 dar i veckan 8-16,30 . Så om jag får det (lät väldt positivt) så skulle jag nog lägga upp det så att jag gör så varannan vecka med längre dar mån-tors o den andra veckan mån-fre med kortare dar.. Men men inget klart än som sagt.

Dock hade jag eg två intervjuer idag men jag har skjutit upp dem eftersom jag ändå har väldigt svårt att få dem att fungera rent praktikst.

Gubben sitter o glor på hockey, fattar inte att han orkar, Kanada-schewiz, spännade not!

Tror jag ska ta med mig gumman ut o busa lite här snart.
Hittade förresten så söt klänning o tights till bruttan min från lindex idag kan få se bild later.

Nej men tack o hej leverpastej!


Kommentarer
Postat av: Cicci

Tack för den härliga snutten jag fick, när lillgumman sjunger och spelar, på mobilen. Hon är så söt och det gjorde min dag. Hon har blivit så stor och det slog mig att det var så länge sen jag såg henne nu. Hoppas hon kommer ihåg oss när vi ses :-)
Här är det också trist väder, 12 grader och grått o molnigt. Hoppas på härligare väder snart.
Hälsa Johan. Många kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback