Kanske en present tillslut =)

Var o kikade på hundutsällning idag, massa fina vovvsingar fanns det där, saknaden gjrode sig igen påmind men inte då, vi får vänta massa m ssa år med det...

Vi brukar ju skoja om hur obota  oromantisk min karl är, ja du inte blir man så uppvaktad här inte ha ha men  bäst är han ändå, fast klart det skulle va kul med lite blomster nån enstaka gång haha...Dock ska jag kanske kanske få en assssssssssssfinnnnnnnnnnn present av my löv!! Självklart så är det väl av lite ego oxå  som jag får den i sånt fall. Men vore grymt grymt fint. My löv är bäst!!
Vad det  är det berättar jag ej ,inte ens hur mycket ni än skulle tjata ha ha.... den som lever får se...

Snart kommer patrik o anna hit på lite grillkväll, nice nice,..

Blir lite less av att läsa all skit om Luleå o Micke R, vad jag känner o tycker tar för lång tid att skriva nu. Men jag håller med herrn i fråga iaf.  Fast jag tycker samtidgt det är oerhört synd att det ens ska behöva bli sånt här rabbalder det bara skadar hockeyn där uppe ännu mer, och är det något Lule inte behöver så är det dåligt rykte, nog svårt locka till sig spelare söderifrån ändå.. Så fan det är synd att det ska bli så här, men samtidgt är man en respekterad förening måste man fan kunna sköta den oxå. Nåja mest tycker jag bara allt är beklagligt o tråkigt, för båda parter.  Ingen som drar nytta av detta... Desssutom är det väldigt svårt för alla oss o sitta här o spekulera i hurvida en part har rätt eller fel, så himla svårt sätta sig in i något som man egentligen kanske bara vet en bråkdel om vad som egentligen hänt! Så I leave it for now!!

Kan väl bara säga att jag är grymt grymt sugen på shake my ass lite ikväll men fan finns ingen att shake med ha ha.,Kanske skickar ett ltiet mess o hör vad fröken E har för sig ikväll....

Så inget annat nytt att berätta, over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback