Lista

HAR DU
förföljelsemani:
Nej då, kanske nått litet mess för mycket sent på natten nån gång ha ha :-)
tvångstankar: nej bara för mycket tankar
någon annan psykisk sjukdom: Nope.
färgat håret: Jadå
brutit några ben någon gång: Nej bara vrickat fötterna all the time
några piercings: Har haft, i tungan o naveln 
bra självförtroende: Varken eller, skiftar ibland på topp ibland
komplex:  en del
kysst någon: Jajjamensan
varit kär: Johooo
rymt hemifrån: Nej men tänkte säkert tanken nångång.

HUR

går du: i min egen värld funderande på ditten o datten
svarar du i telefonen: Beror på vem det är, antingne bara "Ja det är Jenny" eller flummar mig lite
mycket pengar har du: Börjar snart jobba igen, men har inte direkt högavlönat jobb så inte för mkt dinero
ofta städar du: För sällan, när råttorna börjr bli för många
många stör du dig på: Finns säkert en del, men orkar mest inte bry mig i dem, bara waist of time 

TROR DU
att du kommer bli något:
Jamenvisst, självklart!
på gud: Nja inte direkt men något kankse 
på rymdvarelser: Nej då, fast ändå weird om bara vi skulle finnas i hela stora universum
att folk tycker om dig: Ja då, de som jag bryr mig i
på ett liv efter detta: hmm nej men känns oxå konstigt att allt bara ska försvinna...

ÄR DU
förstående:
för det mesta
öppensinnad: jadå
arrogant: kanske händer
osäker: Finns de stunderna med
intressant: Hoppas på det =)
hungrig: Nej, precis ätit lunch 
smart: japp
barnslig: jodå ganska så mycket =)
liten: När är man stor egentligen, känner mig ännu liten
rolig: Som fan! (förutom närj ag glömmer lsutet på mina historier..)
pratglad: Oftast är jag nog
organiserad: .Vill vara det o kan vara det ibland men ofta lever jag i mitt kaos oxå
blyg: Ja, ibland men inte så ofta
sentimental: Jooodå, grinar till det mesta...
ansvarsfull: Mamy Jenny :-)
respektingivande: ha ha ha
ledsen: Nej då inte det
glad: Japp
pålitlig: Ja det är jag
svår: inte svår att förstå men svår att få ha ha
lätt att förföra: om gubben förför så krävs bara att han itneh ar snus, borstat gaddarna o ler så är deto ftast inga problem, nog för att jag allt för oftast brister ut i garv.. 
Bra på att ge komplimanger: Kan bli bättre...



VÄLJ
katt eller hund: Hund.
varmt eller kallt: Varmt.
vatten eller land: Vatten, fast blir rädd om jag simmar för långt ut ha ha. Men ignet härlgiare än stranden, vågor mm
sex eller kyssar: Gärna både och!!
telefon eller internet: Telefon.
musik eller tystnad: Musik.
tjejer eller killar: hmm beror på vad du menar, men killar off course, har allmänt rätt lätt att bli vän med grabbz oxå, så skönt hänga med grabbz ibland
Blond eller Brunett: Me brown
Blåa ögon eller Bruna ögon: Blå.
Vanilj eller Choklad: Choklad.
Christina eller Britney: Christina.
Lip-stick eller Lip-gloss: Gloss.
Rock eller Rap: skiftar beroende på huöret mitt
Rosa eller Lila: Rosa (fasti ngen är min favvofärg)
Tv eller Dator: Tv (fast i like the computer to)
CDs eller Radio: Radio
Hockey eller Fotboll: Hockey självkalrt! =)
 Äpple eller Apelsin: Aplesin bara man orkar skala den så
Morgon eller Kväll: svårt, skiftar, men kväll kanske (för på morgnarna måste man vakna så tidigt) 
Kyckling eller Kalkon: Kyckling.
Berg-och-dalbana eller Vattenbana:  Berg- och dalbana.
Droger eller Likör: Likör.
Guld eller Silver: Silver.
Nike eller Adidas: Nike.
VH1 eller MTV: MTV.
Sanning eller Konsekvens:  Sanning.
Harry Potter eller Lord of the Rings: hmm ingen är väl min favvos här heller, kanske Lord of the rings
Vinter eller Sommar: Sommar!
Gå eller Springa: Gå. Hatar att springa =)
Stranden eller Bergen: Stranden.
Stan eller Landsbygd: Beror helt på humör. men oftast  o landet för nån helg
Kärlek eller Lust: Helst både och
Stjärnor eller Månen: Stjärnor.
Sko eller Sandal: Svårt val, skor skor skor, .
Bad eller Dusch: Bad.
Syster eller Broder: Har ju en brolla så bror får svaret bli
Luleå eller GBG: Mycket svårt val, Luleå är alltid hemma, men göteborg I love, så för stan så blir det gbg, men för familj blir det luleå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback