Nästan grön av avund, jag vill oxå!! =)

Måste erkänna att jag blir lite avens på min gubbe, nu minsann är han på väg mot Palma o ska sola o parta  i helgen, men inte nog med det, igår ringde de till honom från usa så gissa vars gubbfan ska åka nästa helg: Till Los Angeles, fan vad kul för honom, jag kan väl säga så att jag mer än gärna hade följt med, fatta vad kul one week i LA, nog för att gubbzis väl kommer tillbringa mkt tid i ishallen. inte direkt där jag hade hängt om jag följt med =)

Inte nog med att jag sitter här o är apavis så ringer telefonen o han måste berätta hur varmt och kvat det är....Nej kanske får bli en sista minuten under semstern ändå (fast beror mkt på väder o vind hemma...)

Det som tyvärr är lite trist med hans resa är att det krånglar till det lite när ja ska börja jobba men jag kan nog lösa det, hoppas nu att Anna kan ställa om som vi kom överens om för i sånt fall kan jag ju gå introd fram till lunch den veckan, lät som att det var grönt göra så..

Nu vill jag bara att det ska bli fint väder så vi kan vara ute hela helgen!

Dags kirra lite lunch...


Kommentarer
Postat av: sussan

Åh lycka till på måndag med jobbet! Det kommer gå kanonbra, du är ju jätte bra med människor, det märks på en gång :-)
Hoppas du får nån fin present från staterna
kramis!

2007-05-31 @ 23:04:29
Postat av: Jenny

Tack så mycket gumman, vad snäll du är, börjar som sagt kännas lite småpirrigt men sak mest bli såååkul!!
Ja present kan man väl alltid hoppas på iaf när man inte får följa med =)
Hoppas allt är fitn med er med o att skolan går riktgt bra, så härligt för dig vara ledig i somamr, det är du värd
kram!

2007-06-01 @ 11:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback