Röd dag är det visst idag, stor koll man har...

Igår var en sån dag då vi var ute nästan hela dagen. Lekte i sandlådan, studsade studsmatta, gick på glasspromenad. Tindra hade jätteskoj med grannbarnen, (o dagmammebarnen som var ute en stund oxå). Ja även jag hade en ritkgt trevlig dag ute i solen, granntjejen är en trevlig prick.
När Papsen kom hem från mantorp gled vi iväg o köpte en ny vagn, blev en brio sitty. med ratt.
(Han var inte lika uppskruvad som jag trodde, av att vara där, skönt!)

Idag är det visst röd dag här hänger man med ha ha. Noreges nationaldag är det oxå minsann. Samt tidsfristen i magen börjar vara slut inne i magen för ett par bekantas bebis. ska bli kul få snosa  lite bebbe senare i vår..

Eftersom vädret är lite halvtrist i dag vet jag inte ritktigt vad vi ska hitta på kanske blir busfabriken, var ju jättelänge sen vi var där, så det blir det nog. Tyvärr msåte vi handla  oxå , fysjutton vad trist, men snart är det helg igen myspys =)

Just ja idag skulle päronen till ikea, spännande höra ikväll vad de fick med sig hem!

Gummzis var så söt igår när vi var ute med barnen, först blev hon lite försiktig, eller mera iakktagande, sen såg man hur glad hon var. Hon visste inte ritkgt vad hon skulle göra av all glädje så hon sprang fram o tillbaka framför flickorna, min sötis. När jag sa att hon skulle få träffa Ville på söndag, så började hon hoppa så där glatt  o " Ja busa bille, busa bille"" SÅ busfabriken blir nog bra idag, där kryllar det ju av kids =)

Lite bilder på Tindra med Papsen sin:

image209
Se på alla hästar på Valla är en klar favvis hos gumman

image210
Köra lite traktor är oxå ganska skoj...

image211
Men allra helst så leker Tindriz i lekparken som finns där....Här skulle pappa åka flygplan oxå..

image212

Så att vara på Valla det tycker hela familjen är mysigt, ännu bättre blrir det när jag får ta en runda i minigolfen o spela skiten ur gubben min ha ha!!! (fast kanske inte alltid slutar med vinst för mig.. men men fan man ska aldrig sluta tro!)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Oh my!! Jenny hon är ju såååå sjukt söt er lilla brutta!! :-) Fina kort, ser ut som ni hade en myspysig dag. Nu skall jag och karln min fånga dagen.. Så gott det går i detta skitväder! So long!
Kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback