Seg eftermiddag...

Vilken aptrist kväll, gubben envisas med att all hockey hela kvällen , och jag är för slö för att åka på egna äventyr, dessutom no money  Ja han började väl  se redan kl 14 typ. så nu harj ag gjrot dylika saker o suttit en hel del här o slötittat här ,grejen är ju den att man inte är nån hacker direkt har mian få sidor jag brukar kolla o sen är det bra, så nu har man kikat runt där ett antal gånger, händer liksom itne så mkt nytt ha ha. Men men snart får jag väl slå mig ner i schlager träsket elelr något sådant, kanske det blir att se lite efterlyst i stället, men jag tycker det kan  vara så ruskigt ibland. Man blir mörkrädd över att höra vilka galningar som går omkring på våra gator. Fy läste tex nyligen i en tidning om pedofilen som försökte föra bort en 3-åring tur so mvar blev han stoppad. FYYY det verkligen äcklar mig!!

Men men nu ska jag väl föröska hitta  något vettigare att göra:-)

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback