Sköna helg!!

Mysiga helg!

Ingenting speciellt står faktiskt på schemat nu, om inte kontot varit på bristningsgränsen hade vi varit sugna o höra om karlsson o Madde haft tid med oss en helg, jag har ju aldrig varit i Malmö o Köpenhamn låter även det väldans kul Men sommaren har ju inte ens kommit ännu så vi hinner nog!!

Blir väl inte mycket spec att göra i helgen, Tror vi går ner på stan o myser en sväng imorrn, o så kanske det blir lite utegocart nån av dagarna. Sen står förstås hockey o schalger på schemat!!
Ska iaf unna mig nått glas vin ikväll, vem vet kanske imorrn med =)

Igår fick vi förresten oväntat besök från norr var trevligt och kul att herr Johan kom förbi o surrade en sväng, hoppas han får det ritktigt ritktigt nice här nere i helgen, synd bara vädret är så trist! Nåja han kollar nog inte så mkt på vädret utan mer på damerna, fast iofs så brukar det ju bli flera att kika på o mera hud att spana in om solen skiner =) Fast på kvällarna ska man ju ändå in i dimman så who cares! Garv =)

Idag fick vi även höra att vi får besök av Johans föräldrar en helg i juni, väldans trevligt!!


Nån liten bild bara:
image205
Gummzis ute på vår gård

image207
Försöker kika förbi mamsen (alltså jag som fotar), väldigt inne i "Karlsson på taket"

image208
Tindriz gröna sköna klänning, är dock mera klargrön än vad bilden visar ...



Kommentarer
Postat av: Cicci

Hej gumman. Jag tycker absolut att du ska unna dig ett glas vin eller två, det tänker iallafall jag göra den här helgen :-)
Så söt och stor hon blivit Tindra. Och väldigt fina kläder du köpt till henne. Hon kommer bli mode-sessan på dagis i höst ;-)
Ha en mysig helg, många kramar.

Postat av: Jenny

Hej gummzis!!

Ja du, hon har fakitkst börjat spegla sig lite, farligt farligt. Fat hon fattar nogi nte vad hon gör, härmar väl morsan sin :-)

Men idag så sa hon, vill ha rosa, när vi skulle klä på oss, hmm jag är ju lite nati mot för mkt rosa men men hoppas hon bara sa så utan att förstå, hon har börjat prata så mkt om färger nu även om det nästan lika ofta blir fel så vill hon veta vilken färg som är vilken :-)

Bra du oxå unnar dig vin, det är du med värd gogumman!!

Hoppas ni med har en riktigt supermysig helg
kram kram

2007-05-11 @ 19:45:37
Postat av: Sanna

Åh, så fin hon är er sessa, OCH SÅ STOR! :-) Jätte tjusiga kläder gummsi, som Cicci skriver Modesessan! :-)

Ta hand om er och ha en riktigt skön helg!
Kramis

2007-05-12 @ 10:40:14
Postat av: Anonym

Sanna: Tackar så mkt,
Hoppas ni oxå får en grymt härlig helg!!

Fick du förreten mitt mess när tindra spelar o sjunger? Go biten vår löövar ju att sjunga nu...

Men men take care
pussiz

2007-05-12 @ 16:10:49
Postat av: Sanna

Nej, det har jag inte fått...? Tråkigt, kan du inte prova att skicka det igen när du har tid/lust?
Vore skojsigt! Annars kan du ju skicka det till A´s mob för min kan krångla ibland! :-)
(J har ju As nr.)Om du nu som sagt har kvar det och har lust!
Pussis!

2007-05-12 @ 18:36:11
URL: http://jagodu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback