Snart får jag se min efterlängtad stad, götet here we come!

Idag har jag varit en sväng på stan, kuligt fanns mycket fint har ju inte varit där på några veckor nu så :-)
Kände igår att det verkligen var dags riktgit kliade i fingrarna, satt o spanade på alla möjliga klädsajter på nätet, så nu var jag tvungen kila dit idag. Gubbz o gumman kom oxå dit en sväng sen bar det av hemåt o grilla lite kyckling yummie...

Men det jag längtar efter nu är att på fredag efter Johans träning styra kosan mot Göteborg. de har tydligen lovat kanonväder så det ska bli dunderskoj  och mysigt, kan väl lova det  lär slinka ner nått glas vin, o jag börjar verkligen känna att det kanske skulle vara kul shaka lite rumpa, så jag hoppas på att nån dam e sugen haka på (ja även herre såkalrt spelar liksom ingen roll...) bara myser av tanken på en helg  med sol vänner o massa mys..

Pratade även med Laura idag som bokade in en date här hos mig helgen 9-10 juni, ska bli gör skoj det med :-)

Kan bara säga det som jag sagt igen att fan vad jag älskar sommaren, synd bara den inte kunde vara lite längre!!

Tindriz åker upp lite före oss till norrland, firar lite semster med alla släktingar innan vi kommer upp. Enklast lösa barnvaktsbiten så. Dessutom kommer vi ju upp ganska snart efter att hon åkt. Men än en gång tack kära familjer för att ni finns. Gumman trivs då med er o sakanr er nog , brukar prata om mommo o moffa, farfar o farmor massor :-)

Men men nu ropar familje ska väl hoppa ner o trängas i badkaret med dem

så kramen o kyssen på er från en lyckligt sprudlande vårglad jenny

Kommentarer
Postat av: Ciccen

Hej vännen. Ska bli sjukt kul att ni kommer, men det har jag väl sagt ungefär 1000 ggr nu ;-)
Jag satt o planerade lite inför fredagen. Tänkte att jag kunde göra lite picknick med lite godsaker att äta och dricka (vin till damerna och öl till grabbarna). Så kunde vi ju åka ut till slottskogen och mysa när ni kommer. Kollade också vagnarna och det är ju flera st som går utåt där. Hoppas på fint väder.
Hittade du nånting på stan? Känner också hur det riktigt kliar i fingrarna, får se vad lönen räcker till den här månaden. :-)
Tänkte också säga att här hemma har du iallafall en som också är sugen på att shejka rumpan i vimlet. Jag är liksom aldrig omöjlig när det gäller en utgång.
Nej, nu ska jag lägga mig soffan med en kopp te och invänta American Idol. Ha det så bra, så ses vi och hörs vi på fredag. Kramelikram

2007-05-23 @ 22:04:56
Postat av: Jenny

Låter som en superide gumman!!
(var nog det på avenyn, hmm var ska man parkera då, nåja ska kolla upp det där..)
Ja köpte itne så mkt en jeansklänning från gina, o en svart tunika samt lite kortare svarta tights..
Det bra att du kanske vill skaka med mig, vi måste ju passa på nu när vi är i götet båda två =)
Brukar oxå kika idol men du vet hur jag är låter snark i soffan efter ett tag ha ha...
kramen

2007-05-24 @ 10:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback