Trevlig gårkväll!

Gårkvällen var väldans trevlig,innehöll god mat, lite gott att dricka, mkt surr  om ditten o datten. Nice nice!!
Jag stillade ganska snabbt mitt partysug men ivvst känns det surt att inte ha mamsen här i närheten ibland som kan rycka in o passa gumman om man så önskar. Men men oftast har man ju ändå trevligast hemma innan så =)

Stort grattis till vår gäster igår, på deras speciella dag!!

Idag har vi varit en sväng till Mantorp o kikat på lite bilgrejsiimojs, ja jag satt väl mest på vår filt i solen o mös läste tidningen, spanade in allt folk, var verkligen en salig blandning människor, från de ritktigt motorintresserade till de som kanske inte är så vana  vara på såna här arrangemang som kom i sina stillettklackar i gruset. Fannsi af mkt kul att kika på bakom solglasögonen mina...

Nej ska nog vila lite en sväng nu innan det bär av på middag, kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback