Trist väder återigen

Äntligen äntligen är det slut på hockeyn för ett tag, känns som att det varit en ganska lång o hög dos av hockey hela våren, men nu är det slut. Var lite skumt igår,för trodde väl aldrig jag dkulle heja på finland. Men fan det gjorde jag!! och har gjort många gånger under vm, tyckte så förbannat synd om dem att de inte lyckades vinna i år!
Eurovisionen orkar jag knappt nämna, var ju verkligen bara bajs, jag somnade typ efter 15bidrag kanske, vakande inte förräns allt var klart, lika bra var det =)

Igår var vi iaf en sväng till Valla, var mysigt att kikade på hästarna o så leka av sig i lekparken, Dit bär det av fler gånger i år, tur jag inte hade pengar med mig för det ligger farligt nära chokladboden =)
Gumman var helt faccinerad av hästarna o vill hemst gärna komma närmare, sa tom " Jag vill rida dem" Så det måste vi nog föröska ordna i sommar när vi komemr hem, iaf åka ut en ordentlig sväng till stallet.

Vädret är så pissigt, fan vad less man blir kan det inte få bli sommar sol snart! Nej då idag vräker regnet ner idag för fullt!

Vi upptäckte i alla fall igår att Lisebergsreklamen (vet ej om det är flera olika) var från Eklanda i en lekpark där jag o gumman brukarde leka ganska ofta, den närmast affären vid busshållplatsen, lite kuligt var det när vi såg det =)

Jag har drömt apskumt två nätter i rad, vet itne ritktigt varför, igår natt var det visserligen en väldigt trevlig dröm, men jag fattar inte vars ifrån det kom. Däremot har jag drömt hiskeliga mardrömmar i natt, tur det är morgon nu ha ha...

Just ja Tindrizen var så söt igår. Hon såg en myra på govlet i hallen o gubben tyckte det var så äckligt så han gjorde sig kvitt med den, Tindra blev helt uppskruvad o sa : "Pappa Klappa myran"
Sötisen vär...

Nej är väl dags klä på sig o kanske fixa lite här inne, kanske bär av en sväng på badhuset när gubbz kommer hem, om han orkar följa ananrs kanske jag o Tindriz åker så får han va hemma o vila (jsut ja ska ju på en intervju idag oxå, fast känne eg helt onödigt då det återigen är ett jobb jag eg inte kan ta...)

Kramen

Kommentarer
Postat av: Sannisen

Hejsan Göllet!

Jaså ni såg "er" lekplats, förresten så har jag allt vart utanför "ert" radhus också! Haha, ingen som klipper det stackars gräset kan tilläggas! :-)Vi var på en liten sväng med bilen och svängde in i området då vi ändå körde förbi. Tycker det är så mysigt där ute! :-)

Hoppas att du och lilla gumman får en härlig dag!
Krama om henne (och J) från oss!
Kramar i mängder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback