2-2

Japp så var matchen slut, kunde inte hålla mig o kikade så klart på matchen...Var mera nervös än vanligt jag som ändå brukar leva mig in som katten...Märktes på gubbz att det nog är en spec känsla o kanske lite extra pirr spela i coop., för han var absolut inte dålig men spelade långt ifrån som han brukar... o det beror nog på arean o att man  kanske gärna vill visa även där att man kan...Hmm nåja sprolla rolla, det gick ju ok iaf.. 2-2 är väl ett diplomatiskt resultat när man håller lite på båda lagen...Fast vi borde ha vunnit, vad fan sysslade domarna med när han blåste där, vid målet, idiot! stackars skrebk med tänderna.. aj aj aj...Nåja var väl rent allmänt kanske ingen vidare match av nått av lagen, så jag hoppas ju att båda rycker upp sig lite!! förresten bättre sent än aldrig Grattis janbanan med familj till det nya kontraktet, superkul!!!

Jag vet fankilanken inte ännu om Tindra är redo för dagis imorgon. I eftermiddag har hon återigen varit lite varm o hängig... men men jag kan liksom inte säga något förräns i imorgonbitti, vilket stör mig massor. För jag vet ju att jag uppskattar om någon meddelar i tid ifall de inte kan delta i en del av ett grupparbete... men jag hoppas o tror att tjejorna förstår att jag gör allt jag kan för att kunna komma... OM gummz skulle vara sjuk imorrn med så har jag ju tyvärr inget annat val än att missa första delen av dagen men jag kan i sånt fall delta från 12.30 tiden ungefär.. för att ta med en sjuk gummz till nått litet grupprum är liksom inget alternativ, det skulle liksom inte bli nån ro ändå, skulle antigen sluta med massa gnäll eller så skulle jag ändå bara få springa o jaga lillhjärtat i alla korridorrer i skolan... Men men jag hoppas hoppas att hon är frisk imorgon!!!

oj nu despereta fan missat första halvan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback