2 av 3, känns helt ok!!

2 av 3 måste man vara nöjd med!!!

JA det är jag faktiskt jag klarade 2 av 3 delar på tentan, så det känns bra med tanke på hur lite man pluggade, men visst lite surt med tanke på att man nog hade grejjat alla delar med bara lite mera engagemang från min sida. Men vad fan jag är nöjd med detta. Ännu nöjdare med tanke på att det bara var 30% av klassen som hade klarat hela tentan... Nästa år tror jag de kommer ha ändrat upplägg för kritiken från denna termin o terminen innan oss har varit rätt massiv, så skönt för nästkommande studenter, men fan vad fusk =)

Nu har vi iaf bytt sovrum, köpte ingen ny säng utan flyttade bara över den andra o sängen kommer nog få fortsätta vara på golvet i den tredje rummet ett tag till, är ju liksom ingen som är där för utom vi som flyr dit mellan varven...

Nu snöar det förresten ,oj vad skoj, allra första snöflingorna som föll så kom jag på mig själv med att riktigt gå o mysa och för första gången i år så kände jag en riktig "snart är det julkänsla" .Passerade nämligen precis den stora julgranen vid ikano hsuet just då, o gumman var helt faccinerad av den  o sa som vanligt att hon älskar den, som hon så ofta säger när hon blir exalterad eller tycker om något.. Idag var vi för övrigt hela familjen ner på stan o mös o tog en lunch, var trevligt!

Nu ligger jag här i soffan, alldeles nybadad o gubbz lagar fö en gångs skull middag, fan vad skönt jag bara njuter, det som fattas hade väl varit en kall cider, bara liksom koppla av lite... Men sen blire väl idol kan jag tänka mig, det kan man ju inte missa. Imorrn glider gubbz till sundsvall ska bli skoj höra om det är riktig vinter där. Jag tror kanske jag ska messa Enok o höra om hon har lust ta en fika på stan med mig o gumman imorrn på dan, var så länge sen vi sågs  nu....

Men men fan vad mys med helg, hoppas helgen bjuder på ordentligt med mys för det kan man aldrig bli mätt på!! =)

Kram till er alla där ute!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback