2år till!!

Ja det var alltså hemlisen men nu är det klart, grejat, fixat, o färdigt Gubben har alltså skrivit på ett nytt 2 års kontrakt här, känns superduper skönt för hela familjen!!!! Gumman får gå kvar på sitt braiga dagis, jag kan förhoppningsvis börja jobba lite kanske o man kan verkligen börja leva ordentligt här, nice nice nice på hög nivå!!

Kan berätta som det är, att när det först börja talas om att de ville förlänga med gubben blev jag så otroligt glad så tårarna nästan rann på kinderna, dels för gubbens skull men mkt även för min egen del. Kändes liksom skönt med den "tryggheten" (hmm vet att mkt kan hända ändå, men iaf lite tryggare). Att man dessutom får chansen att ordentligt komma in i staden o få den att ritktigt kännas som "hemma". Det kändes oerhört bra efter den lite jobbiga tiden efter jul förra året....

Så nu kära vänner är jag riktigt glad o om möligt ännu mera ofokuserad på mitt plugg, eller plugg o plugg har fan knaptt rört böckerna idag men skitsamma som sagt, omtenta blire....

Så over and out från en glader jenny

Puss puss puss

PRODUCT IMAGE    Kyssssss =)

Kommentarer
Postat av: Cicci

Ohh, jag blev så glad när du berättade detta för mig. Har bara gått och väntat på att det skulle bli klart så jag skulle få gratulera. Jag sa till F igår, "att nu är det snart klart med Lkpg o Johan :-) Wihoo! Förstår att det måste kännas härligt och Vi är så glada för Johans, din o Tindras skull. Stort Grattis och massa kramar från oss två här borta.

2007-11-06 @ 16:44:51
Postat av: Lotta i huset brevid

Grattis!

Vi blir också glada vet ni ;-) Även om vi ju hade lite nys om att det var på gång känns det ju skönt att det är ´klappat och klart´!

Ha det skönt i kväll och håll er borta från fotbolls-tv:n..

Kramkram!

Postat av: Sanna

JIIHOOO! :-) Skönt, skönt & sköööönt! Härligt för er och OTROLIGT KUL för Franz! :-D
Tusen Kramar från Sanna & Alicen!

2007-11-06 @ 21:10:46
URL: http://jagodu.blogg.se
Postat av: Anonym

Tack så mkt, ja det känns superduper skönt för hela familjen, njuter just nu =)

Puss på er gobitar!!

2007-11-07 @ 09:18:10
Postat av: Annicka

Hej!!
Vad skönt för er, Grattis! Det blir ju bra då för mig oxå, då hinner jag komma ner å parta lite.Här är allt som vanligt,håller fortfarande på med renovering. Men jag lovar att vara klar till jul, ni kommer väl hem då. Det blir fest då,självklart.
Härliga bilder på eran guldklimp...hon ser för skön ut.
Ha de bra, kram!

2007-11-07 @ 10:17:55
Postat av: Anonym

Tack så mkt gumman! Ja du nu finns det inget annat, on du inte hinner komma nu vette sjutton vad jag tycker, berå skojar bara!! =)
Kul kul med att fixa o dona, perrfa med färdigt till jul, kalrt det blir party part =)

Hare gött du med
kram

2007-11-07 @ 15:02:33
Postat av: Marran

Hej vännen!
Ville bara skriva grattis, grattis och åter grattis till hela eran familj! Det blir ju jätte bra för er alla tre! Såg att Annicka skrivit om fest till jul, jag är helt klart me...:) Hälsa Johan och gratta från mig!
Kram Marran

2007-11-07 @ 18:31:10
Postat av: Elenor

Grattis förstår att det känns jätteskönt för er att veta vart man ska bo ett tag och roligt att det går bra för Johan. Men tråkigt för oss här uppe att ni ska bo så långt bort!

2007-11-07 @ 19:50:28
Postat av: Anonym

Marran o Larura : Tack så mkt gullisar! känns jätteskönt men visst liiiiiitttte
långt bort ibland, men vi får ta lite quality time när man väl e hemma =) Miss u ! puuuuuuuuuuuuussssssss

2007-11-08 @ 09:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback