All by myself, men inte lika dyster som den låten, ganska nice faktikst!!

Usch o fy plugget går inget vidare, känns lite segt för hade jag vetat jag skulle va så här omotiverad hade jag kunnat följa med hem, men nåja blir nog mysigt för dem mysa lite själva i kööölix o jag ska då oxå försöka mysa på här. Men jag känner mig redan superrastlös bara av tanken på att inte ha bil. Är sugen på att glida iväg o träna men ta bussen dit nja fan det orkar jag nog bara inte, kanske går ut på en nicig prommis istället vi får väl se...eller kanske stan en sväng hmm ja vi får se...

Ett bad står iaf högt på listan över saker jag ska unna mig i helgen, oj vad skönt kunna bada i lugn o ro, med härlig music o massa täna ljus o skum så det heter duga, will be lovely!! ett glas vin slinker nog oxå ner... O idol måste  man klart kolla in...


men men puss puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback