århundradets sämsta natt..

Ja så känns det  iaf, gumman har hostat o vaknat typ var femte minut (kanske inte riktgt men ofta iaf) hon har iaf hostat  väldigt mkt o väckt mig hela tiden, eller ja jag hann väl knappt somna om så i natt har man inte sovit mkt zzzzzzzzzzzz

Nåja ska föröska pigga på mig är ju trots allt fredag idag o då håller det ju inte gå omkring o va trött , nej ni ska göra mitt bästa för att  va  pigg  o glad, men först vill jag  sova  en liten stund till =)

SÅ  ZZZZZZZZ på er

Kommentarer
Postat av: Sanna

Stackars mamma Jenny & Stackars lilla Tindra!! Hoppas hon snart är fri från hostan. Hoppas du fått vila ut lite mer nu på morgonkvisten! Fy, jobbigt då man inte får sova ordentligt! Stor kram till hela familjen!

Postat av: Anonym

Kram på med, ja hostna blev bättre rätt snbbt så det var skönt!

2007-11-03 @ 15:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback