Blir operation av lilla örat...

Tja tja gick bra hos kirurgen idag, kändes jättebra han pratade på en gång om att det bästa nog vore att göra en op, att det brukar fungera jättebra. så jag känner mig rätt glad o det känns skönt. Fast visst man får nog vänta ett tag till IGEN men det är lugnt bara det blir gjort... Blir nog inte av förrän mot vårkanten men vad sjutton känns som sagt ändå skönt veta att det nog går att få det bra igen, härligt!!! Lite lustigt man tänker inte det har så stor påverkan att op örat, men man får inte träna på en månad o skulle jag jobba som ssk då måste jag va sjukskriven i en månad..har man typ ett kontorsjobb räckte det med en vecka men man fick inte göra tunga lyft på en månad... hmm konstigt att ett ingrepp i lilla örat påverkar så mkt.. ha ha...

Köpte Tindra en söt tomtelänning ändå kom på att det är säkert sista året man får vara med o tycka sen vill hon nog vara lucia jämt o ständigt ha ha...Hon sa dessutom igår när jag frågade att hon vilel vara tomte...Har prövat den här hemma hon var så söt så söt!!

Hmm blev ingen träning idag jag gick bara omkring med min stora "tunga" väska på stan ha ha Ja ja strunt samma. Idag blir det lite häng hos en av damenra nått slags sånt där "köpa party" hmm ska nog inte köpa nått men nicigt ses ändå....

Imorrn ska vi ses i gruppen igen, jag har dock inte fått nått mail än men men jag hinner väl kolla sen ikväll sen...

Dags betala alla stans skiträkningar oxå.. o nu har vi iaf vinterdäc skönt skönt men satans trist utgift... tänk om det kunde regna ner pengar i mitt sovrum i natt =)

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback