Dagens...

Dagens mysiga: Just nu när jag o gumman ligger o skrattar o myser i sängen, men dagen e ju ung o kanske blir nått annat moment senare...

Dagens klädsel: JA du inte f-n kommer det då vara det här (min urgamla mysiga o ganska söta pyjamas)

Dagens kommande klädsel:  Ja du den som lever får se, men blir kanske tights o min svart/beiga tunika/klänning

Dagens match: Lhc- vf, är ju sugen se den men hmmm vi får se....

Dagens saknar: Ja just nu är det lilla J faktiskt..

Dagens saknar 2: Som vanligt alla vänner o familj som inte bor här, miss u all!

Dagens skulle vilja:  Att jag hinner med en sak som jag skulle vilja i helgen men just nu ser det väl inte så ljust ut  kanske

Dagens braiga: Att gumman verkar va frisk

Dagens mat:  beror helt på vad som sker denna dag, men till lunch blir nog rester.. inte så illa ändå oxfile o till middag får vi se..

Dagens dryck: Ja du inte för mkt alkoholhaltigt idag, men är sugen på lite vin o cider ikväll bara för myset skull

Dagens själviska: Att jag får fortsätta ha en sak för mig själv ha ha

Dagens önskan:  Att det blir en rolig o mysig lördag!

Dagens önskan 2:  Att alla nära o kära oxå har det bra o får en trevlig o mysig helg!!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback