En poäng o ett vinglas senare...

Ja fan matchen slutade med ett poäng, kändes snöpligt, med ledning så länge o sen bara ett poäng, nåja inget att göra åt. Fick mig iaf lite surr med lite ladies i baren o ett vinglas var allt trevligt =)
En sak som fick mig att fundera lite var när en dam berättade att hon hittills flyttat 21ggr (fast flyttat mkt som barn oxå) då kände jag en liten panik i maggropen, jag vet att det är så, men ibland känner man bara om man verkligen vill haka på det tåget, eller tolka mig inte fel det är klart jag gör det, men helst vill man liksom inte se i dem banorna , den vägen kanske kommer bli så men det kan oxå bli bra många mindre flytter så nu försöker jag fokusera på här o än det är svårt när man hör en dels livshistorier, o ena sidan skitkul o andra sidan jobbigt, men fan ska inte dra den storyn igen.. nu är min story här i lkpg så ni får dras med den ha ha ha... men 21ggr vill jag nog inte flytta!

Inte mkt plugg här inte, fan vilken dålig karaktär man har, faktiskt haft semniarium var rätt chill, rätt lugna o enkla saker att diskuttera om...men tenta plugget är det värre med, shit oxå...

Nåja jag har iaf beställt tapter till fondväggarna, o immorn ska det kirras färg o så fixas vardagsrumsbord o ev lampa, vi får se... hmm plugga när ska man hinna det då, får la kliva upp tidigt på morgonen o försöka få "tid" till det.. på kvällen måste man självfalelt så på lite idol..skulle även vilja hinna träna lite, men vi får se...har insett att ordentligt tag med träningen får det bli efter nästa fredag, men jag vill gärna hinna köra nått pass i veckan iaf..

Gummsiz hostar o lite halvrisig hoppas bara inte hon håller på att bli sjuk, vore för trist..men det tror jag inte säkert bara lite höstförkylning..
I helgen surrade Anna babe om att hon ville träffa tindrizen så det får vi föröska styra upp här nån dag, att vi ska ha för fullt upp pga av plugget lär ju inte vara nån fara snarare andra inbokningar i sånt fall, men jag tycker helt klart vi måste ses! =)

Förresten är  gubbz o hyr film o köper snarra hoppas nu båda blir bra. Alltså en bra film o goda godisar... Fast jag vet ur det kommer sluta, kommer va vaken typ en halvtimme mumsa lite snarra o sen somna ha ha,..

Sen får vi väl se om det blir till att hjälpa till med att rätta till balansen eller inte, det återstår att se, gör jag så gärna, min balans e oxå lite i gungning ha ha...

nej nu ska jag kika vidare o göra mig ett kvällsglas med oboy .. mumma :-)

kram kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback