En vän som du borde alla ha...

Snärtan snärtan alltid skönt o roligt att prata med dig. Du lyckas då alltid få mig på bra humör oavsett om jag är less, ledsen, arg eller bara allmänt lite snurr i huvudet som idag... Vi lyckas alltid få in allt i så fina perspektiv. Nu är mina funderingar som bortblåsta  POFF sa det bara =) Men snärtan du hade garvat som fan om du varit med mig nyss, jag råkade skiacka messet som du fick fel först,kan aldrig gissa vem som fick det istället... fan världen är bra liten, men tur tur tur att det var så snällt o fint... ha ha ha Jag ska iaf följa ditt råd nu o rock on, living la vida loco..., som den galenpanna man är.....

O du gumman lycka till ikväll!!! Tycker mkt om vår teori om att man inte ska nöja sig med grodorna o tro att de förvandlas till prinsar nej du en groda förblir ofta en groda.... Fast det beror ju som på vad man vill ha... en myskompis är ju aldrig fel att ha oxå... fast det kan ju ändå gärna få vara en prins...oj oj sitter här med ett brett leende på läpparna, tack snuttan för att du är så oerhört go! (håller tummarna för att det visar sig va en prins det är du värd!!...)En sista sak kom ihåg att vi är värda guld o fan aldrig kommer nöja oss med silver =) Så återigen hoppas du får det trevligt ikväll, ser framemot att höra lite gossip later... Puss puss


Nu så allmänt då : har väl alltså känt mig lite fundersam o grubblande över bra många saker  stora som små,här ett litet tag.  Ni vet man har såna perioder ibland, men nu känns allt bra mkt bättre igen!  Har varit ut på en lång skön uppfriskande prommis ikväll, gick tom runt spåret i mörkret, men här ute i tallis e man ju fan aldrig rädd, känns så tryggt o bra. Jag brukar alltid lyssna på lite musik med fart i när jag är ute på promenad men idag lyssnade jag på lugna favoriter, men för en gångs skull var det rätt skönt, vissa låtar drömde jag mig bort o vissa låtar blev jag lite upprörd o knatade på i ren upprördhet ha ha... Hmm sen kom jag in i väremn o f-n där låg 2 stora kanelbullar o väntade på mig (dem vi eg skulle bjuda våra gäster på) så opps dem slank ner i magen lätt på mig.. gottegris som man är.. Jag har även hunnit sitta o böla till teven som vanligt. Idag var det extreme homemakeover, men fan så sorrliga stories en del har varit med om..Imorrn hoppas jag som sagt att gumman är frisk så vi kan åka iväg iaf en liten sväng mitt på dan..

Men men snart dags för prison break.. puss puss puss på er!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback