Fredag kväll....

Alltid mys, japp då sitter jag bänkad framför idol o precis som vanligt var Daniel o Amanda outstanding! Börjar va dags för Mattias el Andreas att packa nu tycker jag...

Fredagkvällar är alltid mys men för den skull är det inte alltid sagt att jag alltid gör det som jag allra helst vill göra..
men men idol är iaf alltid idol o en stor snarrapåse är ju oxå mumma =) Middan gick inte av för hackor den heller, blev lite oxfile, ja f-n det är ju så snuskigt gott!!

Gummz har la varit lite piggare i em men ändå inte helt piggelin tex gick hon o la sig o somnade helt själv, händer ALDRIG annars... Men hon är iaf inte lika hostig (hoppas hoppas det inte blir värre över natten)

Nu har vi iaf återfått bilen, det var la rätt nice det med...

Den här veckan har jag faktiskt inte alls gjort särskilt mkt trots att jag typ varit ledig från skolan, men vet ni jag tror att det var just det jag behövde oxå, en vecka utan allt rännande till höger o vänster som vanligt. rätt nice faktikst...
Tur tur att jag stötte på en annan mamma fr dagga idag, hon var så snäll o berättade om dagis studiedag på tisdag= stängt. Tror ni lilla jag kom ihåg det, självklart inte!!! Ibland skulle jag vilja önska mig lite mera minne o ordning o reda i min lilla boll, fast iofs så gillar jag ju mitt kaos rätt bra, kanske lite jobbigt för min omgivning ibland bara när jag inte har koll på typ nått...

Nej nu dags för idol igen... puss puss puss. Extra stor till Johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback