Frustrerad....

Frustrerad är en jobbig känsla....

Jag är nog lite frustrerad just nu....
Jag är frustrerad över flera olika saker...
Bland annat finns det saker som hänt/händer på sistone som gör mig otroligt glad som jag inte får säga...
Det finns även saker jag skulle önska jag kunder styra över lite mera själv...
en del saker jag skulle vilja göra ofta o precis när jag vill...

Fast det hör väl mitt virriga liv till liksom att inte ha full koll på min egen värld, att alltid ha småsaker  att bubbla lite om, att småtänka på saker o ting men fan mest bara njuta av mitt eget lilla kaos, som jag så bra skapar alldels själv...

Mitt, jennybennysliv är fan en enda härlig röra, ett kaos av kärlek, en soppa av en rad olika ingredienser som jag redan glömt bort vilka det är =)
Jennybenny är alltså ett vandrande kaos, men ett ganska lyckligt sådant....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback