Har hittat en ny kärlek!!

=)









Ja Melissa Horn hade inte hört talas om henne innan men oj vad mysig hon verkar vara, tycker massa om hennes låtar (delar av låtar)som man kan höra på hennes sida...

http://www.myspace.com/melissahornmusik



* Långa nätter, vilken myssång
* En famn för mig, lika så....
* Vår sista dans, får mig nästan att få tårar i ögonen för jag tänker på den sången jag envisades med att lyssna på när mitt förra förhållanden var alldeles på väg att ta slut...Tänk vad musiken kan få en att känna känslor... Kan få en att minnas ögonblick som om det skedde alldels precis nyss, få en att uppleva nästan just de där känslorna man hade just där o då.. Läskigt men härligt. Jobbigt när man tänker tillbaka på jobbiga stunder men ack så härligt när man tänker tillbaka på saker man gärna gör om igen eller som var underbara att uppleva. Sånger som kanske får en att tänka på personer som kanske inte längre finns bland oss men som finns bevarade varmt i hjärtat eller perosner man inte längre ser så ofta men som ändå bärs nära i hjärtat.. ja musik musik är allt bra härligt och det finns musik att lyssna på för alla sinnestämningar!

Men Melissa var riktigt bra, alla man kan lyssna på där på henens myspace är bra mysiga...


(Hon är tydligen förband åt le marc nu, var så jag fick höra talas om henne...Tack M för att du skrev om henne!! =)   )


Har du en famn för mig?? Har du en famn för mig,var du än befinner dig har du en famn för?
Oj oj oj mys mys....


Kommentarer
Postat av: Emma

hmmm,ska man kanske lyssa på då! ha en mysig kväll! =)

Postat av: Anonym

jeps det tycker jag du ska göra.. ah en bra kväll du med o tack för titten o kommentaren!!

2007-11-29 @ 14:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback