Ingen sömn tidigt här inte...

Grupparbete idag igen, det känns riktigt skönt att det är klart imorgon, känns som att man börjar vara lite less på denna del nu vill traska vidare.. Tyvärr traskar vi vidare mot statistikens värld hugaligen, rysningar på kroppen....På måndag ska vi tydligen igen delas in i nya såna här grupper, lite trist tycker jag, trivs rätt fint med min grupp o den har ju börjat fungera alldels ypperligt nu...speciellt i jämförelse med en del andra grupper... Det känns som att nu när alla börjat våga ta för sig lite mer, nej då är det dags byta igen, trist men sant... Har nästan blitt lite rädd o finns ju vissa man mindre önskar sig i sin grupp än andra....
Så tack mycket mina gruppkamrater i, hmm  få se nu här nu har jag lärt mig vi är grupp 5 =) (lagom lära sig numret nu liksom). Tycker vi har jobbat på bra o ställt upp för varandra o hjälpt varandra, arbetet har hela tiden flytit på rätt bra, visst vi har kunnat vara rätt sega i  starten, men f-n vilken grupp är inte det..... Tack även för att ni hjälpt mig hålla reda lite på mig själv ha ha =)


Igår var som sagt A förbi o vi färgade håret, min förpackning hade dock gått sönder men jag chansade o slängde i den ändå, ja det blev säkert bra... Tyvärr höll inte min plan att gumman skulle sova hela natten där när hon sonade nej icke sa nicke halv 8 klev hon upp, utan en chans till att somna om, vilket alltså betydde att hon sovit lite drygt 2h "eftermiddags vila" den tiden. helt perfekt...Kan säga att det var inte lätt få henne i säng sen o jag var nog bra mkt tröttare än henne nästan... Nej då vi fick se på karlsson o lotta kl 22-23 på kvällen... Jag försökte få hon att somna gång på gång men nej var stört omöjligt nåja hon var ju iaf glad.... Fick även besök som skulle hjälpa mig lite med att fixa datorn o teven.. få bild tyvärr utan resultat...ja vad f-n jag klarar mig....var iaf trevligt med lite company! idag blir det middag o sen tror jag vi går ut o leker eller nått ,är toksvårt hålla hon vaken annars...

Idag har jag o Tindriz haft sovmorgon skönt skönt, sen stressade vi iväg på bvc, hon följde sin kruva, låg som vanligt lite över på både vikten o längden men följde liksom samma överstreck så hon var "proportonerlig" om man så säger.. Vid 18mån var hon ett streck över, men nu var hon 2 streck över på båda, vilket ju märks eftersom många tar henne som mkt äldre (ja det har nog åxå med hennes långa hår o uttåtriktade sätt att göra...) Det här lilla språktestet o om hon förstår o samarbeta flöt på hur bra som helst. Gumman var som vanligt inte blyg utan satte sig där på en gång o ville gärna se vad bvc-sskan hade för roligt att göra med henne.... Hon tyckte hon var jätteduktig på att prata o att hon var så lättsam o glad... hrrrmfff hrmmmffff...... Ja det är hon, men lättsam.... nja kanske inte alltid... Oj oj oj märks vi närmar oss 3 års- trotset... evigt tjafs om kläderna tycker jag... jaj a men nog om detta....

Nu ska jag kika vidare så vi hörs....

Puss puss puss, extra bamsig till Johan!!!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej vännen!
Visst är det trist då man måste splitta sin grupp för att få en ny då allt fungerar så bra. Vi har likadant, varit en jädrans massa bytande i olika grupper. :-( Och som du säger, vissa vill man ju gärna slippa i sin egen grupp. :-)

Vad kul att det gick som det bör på BVC! Hon är för gullig ert mästerverk!

Miss u all.
Pussen från både Sanna & Alice

Postat av: Anonym

Ja du gmmz det är faktiskt tråkigt...

Ja du vårt mästerverk är bra söt, ibland ha ha...Ja jag var inte orolig för att saker inte skulle vara som det bör men det är ändå roligt o ytterligare en sån där gång när man känner att man sträcker på sig lite extra.. ha ha...

Miss u 2
kram kram

2007-11-29 @ 14:42:24
Postat av: Lisa

Nyss hemkommen...handlade lite och ätit...och huvet börjar bli tungt och ögonlocken börjar gå igen :-)

Tack för i dag! Kommer säkert bli bra för vår grupp i morrn...vår Måns är ju en sån fin liten gosse :-)Men jobbigt med de grupper som inte funkar så bra som vår har gjort...suck...

Ses i morrn! Kram/Lisa

2007-11-29 @ 15:13:55
Postat av: Jensan

ja du är oxå bra på att vara på vift :-)
Ja så skönt när denna del är klar o vi får fortsätta med lite nya saker...

Ja då det går nog fint med Måns ... Ja huga vad jobbigt när man hör om en del andra grupper... tur att inte vi har så mkt drama i vår grupp...
seee u kram

2007-11-29 @ 17:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback