Inte frisk än, det var långdraget det här...

Inte då... Hmm jag trodde gummzis var frisk idag men när jag skulle sätta på henne kläderna till dagis så kände jag ju att lillskruttan var varm, mkt riktigt hon hade feber... Har ju gått en hel vecka nu  (imorgon)så jag kände att nu börjar det nog vara dags ringa tillbvc/läkaren o höra ändå. De sa att de går massa virus just nu o jättemånga är har varit sjuka som Tindra. De som haft de jobbigast är barnen mellan 1-3 Då är det flera som haft feber i en veckan ungefär för att sedan bli friskare... Och om man ser till tindras AT så är hon verkligen på väg att kvickna till, hon känns piggare i sättet leker o donar på , på ett helt annat sätt än tidigare i veckan, börjar liksom vara vår Tindra igen...... Fast iofs var det ju så här i går morse oxå för att bli sämre mot eftermiddagen. Vi skulle iaf avvakta till imorgon el fredag men om hon hade feber då oxå så skulle vi höra av oss för då tyckte hon nog att det skulle behöva kollas upp ändå...

Känns så surigt eftersom vi som sagt har grupparbete nu, men men ja som sagt kan jag tyvärr inte göra nått åt detta just nu...

Hoppas hoppas gummzis är helt kry snart, för förutom febern o lite hosta så känns hon ju frisk...Nu sitter hon o ropar åt pippi på tv, "pojkarna tävlar med att slåss med typ tunga säckar o se vem som håller sig kvar på stocken , men T blir helt upprörd o ropar att de ska sluta slåss... =)

Man börjar själv känna sig rätt sliten av att ha fått sova dåligt flera flera nätter i rad nu, då T sover mkt mkt sämre när hon e sjuk... zzzzzzz men men snart snart är vi alla på benen igen!!! o snart snart är det helg igen, vad mys!! Helgerna är allt lite speciella, bara känslan av att vara lite ledig, även om det ju faktiskt inte är så att vare sig jag o gubbz just nu har en sån sysselsättning att det verklingen känns o är så fullt ut. Men man uppskattar ändå helgen så mkt, det märks som i luften att nu är det helg..  o helgerna är bra mysiga på flera sätt!!!

Puss puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback