Ja ha vad göra nu...

16.00................... hmmm vad gör nu?? ha ha.. Har byggt pussel, gjort mellis, kurat ihop oss i soffan o sett barnfilmer helahalva dan, men nu då.. vad ska vi hitta på här brevid mig ligger en helt färdig (än lite halvsjuk kanske) dam som slumrat till ....Ska nog väcka damen min o snart så får hon bada lite... men hon kan få sova ett litet tag till då hon ju inte är riktigt kry, men inte för länge, vill inte kliva upp halv 4 i natt oxå... Men kanske jag själv hinner ta mig ett snabbbad nu så här på em.. ja det tror jag allt  jag ska göra blir man lite varm igen, känner mig så frusen idag...Ja klockan 19 hoppas jag inte nätet krånglar för då vill jag nog kanske kika lite hockey o se hur matchen går.. men vi får se.. Är ju även desperate idag, så bra!!!

Tack förresten än en gång till alla gobitar där ute som på lite olika sätt visat att ni bryr er om mig, det värmer i hjärtat o betyder massor!! kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback