Jag ser det snöar ,jag ser det snöar....

Nu verkar vintern va på intåg iaf för nån dag, sitter här lite nervös på skolan nu. För vår hyrbil har bara sommrdäck o på vägen hit var d rätt lugnt men nu har det börjat snöa massor o börjat frysa på ser ut att bli snorhalt, åhhhnej o jag som ska förbi valla rondellen på väg hem ha ha Nej fan allvarligt är lite nervös e ju farligt med bara sommardäck. Men vår kärra blev nog klar idag så då måste de inhandlas vinterdäck til den, kul, not!

Sitter iaf här o känner mig inte så sugen på skola idag, ovanligt va.. men men ska inte klaga finns ju dem som jobbar betydligt mer än mig, fast iofs så tickar det ju in bra mycket mera deg oxå ....

Åhh var så kul se mitt lillhjärta igår igen, hon blitt så stor o är så söt.. (ja alltså rent allmänt, inte över helgen då,, nej ni sån fanatisk tokig morsa är jag inte...)Hon säger hela tiden "mamma bet du en sak" eller "mamma vill du beta en hemlis" o när man frågar vaddå? Så vet hon inte svaret utan svara så självklart "bet inte" Hon har nog antaligen snappat upp att de andra snackar om hemlisar till höger o vänster. Idag när jag skulle lämna på dagis var första gången på evigheter hon blev ledsen, men det beror säkert på att hon varit borta i helgen o vi bara hann mysa lite igår, lillhjärtat, fast hon sa ju både igår o imorse att det skulle bli kul på dagis.. hon envisas med att säga att hon ska pussas med F hmmm lillstumpan...

Har annars en lite konstig känsla i kroppen, vet liksom inte om jag e glad el ledsen, men men alla har väl såna dagar o idag har jag en sån dag.. fast jag hoppas det går över snart när man får annat att tänka på...

Dags att knalla till föreläsningen...Pusss puss puss o så lite mys till Johan

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej bruden! Har börjat på en ny blogg (igen). Där kan du nu se ett kort på lill-Agnes. Bättre bild kommer sen! Grattis till tvåårskontraktet förresten. Måste kännas hemskt skönt att veta var man ska hålla till kommande två år. Sköt om er och ha det så bra. Här ska vi just ut och skotta snö! Kram!!

Postat av: Anonym

Hej gumman!!

oj vad kul ska genast kika!! Saknar er massor! Du jag måste få er adress, innan lill-agnes hinner bli stor =)

Hoppas ni har det jättbra som sagt miss u babe!
kram

2007-11-12 @ 19:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback