Käken protesterar mot att va tyst

Aj aj aj, idag när jag vakande hade/har jag så ont i käken, kan typ inte gapa ordentligt. Har säkert sovit på nått konstigtsätt. Fast jag har kommit på vad det beror på min käke fick en chock igår av att först vara helt flera timmar på tentan sen tyst en hel kväll. den e ju van att gå i ett... så nu fick den liksom nån slags kortslut o fattar inte vad det är frågan om....

Men jag ska berätta för den att det är bra den vilar upp sig för ikväll blir det surra av igen ha ha...men det känns redan bättre, beror väl på att jag hunnit surra en del i telen i morse ha ha...

Idag är det snö på backen, bara lite vitt så där oj vad fint det är ute, solen skiner o det ser allmänt mysigt ut. Fast har hört av dem som varit ute idag att det är riktigt kallt ute (brukar väl kanske va det när det är så här klart o fint ute) så nu har jag verklgien ett toppmission på stan, köpa vantar o mössa för det här håller inte längre.. Kanske måste på Classe o köpa en kikare oxå... (eller hur a??! ha ha)

Ikväll blire lite kalas o så utgång på det, blir nog nice!! Har då kirrat vad man ska ha på sig, blir nog fint. kameran e på laddning så förhoppningvis blire väl lite pisc imorrn men ka inte garantera det eftersom korten av nån konstig anledning brukar se väldigt skumma ut iaf 90% av dem, en halv människa, eller mörkt eller så... fotofgraf jenny S till er tjänst =)

Nej vet ni nu börjar det nog va dags göra sig reday för stan... sååå seeeeee u puss puss puss

Johan i miss u alot!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback