Ledig hela veckan, wiiihoooo

Fan vad nice, fast lite konstig känsla oxå. Ja ni vet ju hur jag är, hellre händerna fulla än inget att göra.. Blir liksom väldans rastlös då men don't worry kommer hitta på massa saker att göra, som vanligt säkert för mkt...
På torsdag kommer det iaf hit några snubbar o kirrar upp fondväggarna blir nog nice, hoppas nu bara det kan sin sak..

Nästa vecka blir nog desto mera hektisk i skolan skriva ihop vår uppsats/rapport, nåja jag tror nog det flyter på rätt fint ändå.. Kommer iaf va en ovanlig känsla va så mkt på skolan .. Fast dem där 40h i veckan nja kanske ändå inte riktigt kommer upp i det, så man ska väl inte klaga ha ha...Tror för övrigt J är borta typ halva den veckan fr typ ons till lördag, man blir ju rätt bortskämd med att ha dem hemma nu. Det här e typ nästan första ordentliga borta för sässen. Det gör mig då inget, så äre ju liksom bara. Man får helt enkelt hitta på nått mys.......

I natt har jag för det första drömt värsta sjuka hemska drömmen, var nästan lite ledsen när jag vakande o förstod inte varför den personen dök upp i mina drömmar o dessutom dök upp för att sedan dö.. nej usch o fy det var inte en trevlig dröm. Dock skiftades tankarna ganska fort vid uppvaknanadet o jag kom på mig själv med att täkna på helt andra saker ... (inget jag nämner här ha ha....)

Jag hör inte till nån av dem som har tandläkarskräck el rädsla för gynstolen, men inte tycker jag direkt heller att det är mysigt gå dit, men imorrn e det dags kila dit o fixa lite nya recept så det inte tillverkas nån ny liten bebis av misstag, nej du ingen liten bebis här inte....Nöjer mig med att snosa på andras bebisar o leva i mitt eget kaos med busskurttan vår...Var iaf skönt tror det var en kvinnlig gynekolog , för helt ärligt så fattar jag inte riktigt det här med manliga gynekologer..nåja alla e vi olika...

Nej ni dags fatta penseln igen o fortsätta i vårt kaos här hemma...
Har'e gött my friends!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback