Lista, det var länge sen sist...

Har du pojkvän/flickvän? Yeeees
Är du kär? japp, jajjamensan,
Hur tidigt stiger du upp? Väldigt olika, eftersom jag pluggar men ofta vid 7.30 då gumman ofta glider på dagis till 
8.30
Vem/vilka vet mest om dig?  hmm antagligen gubben,
Gillar du att slåss? Nej vem gör det?! idioter. Fast jag kan bli väldans irri på en del människor o säkerligen kläcka ur mig lite bitska kommentarer

Vad ska du göra ikväll? Ta ett långt härligt skumbad med tända ljus, sen borde jag kanske plugga oxå

När var du senast full? hmm få se här nu var väl kanske i lördags ha ha, trevligt var det!
Har du utländska föräldrar?  Nej
Var har du ont?  skulle väl va knoppen som har tentaångest men inte ont nånstanns faktiskt
Är du bra på att måla? Nej du är jag nog verkligen inte...
Vem kramade du senast? Lilldamen, eller nja det var nog gubbz innan han åkte...
Vad längtar du till? Just alldeles precis nu, så tills på fre då skiten är över o det är helg, men annars kanske efter lite mys o så till julen såklart, den börjar ju komma närmre nu, alltid mys med jul
Vad heter dina husdjur?  Har inga, fast skulle jag döpa min dammråttor skulle jag ha en hel del...
Har du körkort? Jodå haft i hela 7 år ha ha

Favoritgodis? hmmm gottegris som f-n så  jag älskar allt, förutom såna här äckliga med sprit i, eller en del med stora nötter i...
Morgon- eller nattmänniska? Både och faktiskt.. varierar o beror nog en del på lilldamen oxå..
Sparare eller slösare? ojdå just nu är jag nog en slösa men ska bli en spara igen, för jag kan om jag vill, så snart kanske.

Har du några homosexuella vänner? Inte homo men säkert bi

Bio eller promenad? Gärna mysig promenad till bion
Är du kittlig? på tokför mkt, men psssst det e en hemlis så säg inget... ha ha

Rädd för insekter? Ja gud ja usch vilka äckliga kryp det finns
Anser du att du är stark? Ja men visst kvinnliga motsvarigheten till hulken *garv* , nej då inte stark men inte megasvag heller, o ganska stark in my mind


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback