Lista igen...

Jajjemansan den lilla lista lånade/snodde jag från, erran...

Hur lång är du?

163 (men bra mkt längre vid utgång då får man kliva upp i lite högre dojjor ha ha...)

Hur lyder det styggaste sms du har fått?

Nej vet ni vad det är nog barnförbjudet o inte heller nått mamsen ska läsa.. men var nog ganska så naughty

Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Beror alldeles på, sms kan kännas lite mera busigt o spännnade, men såklart pratar jag ju även gärna blir liksom mera konkret då...

När såg du senast din mamma?

När hon fyllde år så den 7oktober

Vilken ögonfärg har du?

Blåa (typ ljusblå-gråa)

Vilken är din favoritjulsång?

Jag tycker o mdet mesta som har med julen att göra, så mysig stämning..

Vilken är din favoritplats?

Nån plats som är rolig o skön, kanske J's famn tex

Vilken plats föredrar du minst?

Sätta mig i en iskall bil...

Vad skrämde dig om natten som barn?

Om man råkat se lite för mkt på nån film man inte borde kanske...

Vad fick dig verkligen att skratta senast?

Ja det var nog igår när jag lyckades igen på ikea... =)

Sover du naken?

För det mesta, fast när jag e sj fryser jag så mkt så då blire istället dubbla täcken o ibland lite för mkt kläder

Vilka ställen har du bott på?

Få se här: Med familjen: 2 ställen på hertsön (luleå), sen Pajala (yeees), Kalkällan, Gammelstad,  Själv/med pojkvän: 2 ställen på bergnäset. Mina o johans flytter: 3 ställen på björx, Eklanda (göteborg/mölndal), (finland räknas inte riktigt var mer ett kort kort stop på vägen), Hjulsbro o Tallboda (linköping).. Har visst blitt en del stop längs vägen...

Är du social? 

Ja det tycker jag nog allt att jag är =)
Vill du ha barn?

Har redan, o inget nytt i sikte just nu lär nog dröja ett bra tag till faktiskt...

Kan du några andra språk än svenska?

Ja man kan väl knaggla sig fram med engelskan, men franskan o spanskan som man läst i skolan vette sjutton om man kommer ihåg nått av..

Vad spenderar du helst pengar på?

hmm förutom boende o såna trista saker  om man ser mera på egen utgifter så äre la kläder kanske

Äger du dyrbara smycken?

Nej du, jag är för slarvig för att ha det...

Vem är den roligaste människan du känner?

Det e nog samma person som ibland kan reta gallfeber på mig men mellan varven va för jäkla rolig, my man alltså

Vad har du för ringsignal?

Don't matter (med Akon tror jag.. hmm jag o sånt här ni vet..)

Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

Tiden till gyn besöket...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback