Lista....

en lista snodd från egirl...

Är: Go  o gla kex choklad men rätt trött o seg just nu

Ger intryck av att vara: En glad virrhöna

Mår: bara fin fint men lite snurr i bollen ibland

Ska: Bli bättre på att koppla av o ta det lugnt måste lära mig att man inte hinner 300saker per dag

Har: lust att klippa mig...

Bör: som vanligt kanske städa...men orka..

Kan: det mesta bara jag vill!

Blir glad av: Att det är fredag imorgon, att tänka på Johan o tindra.  
Vill ha: Nya kläder kan man aldirg få för mkt av....
Skulle vilja: Mysa!  Kanske åka på en resa bort från vintermörkret..

Tycker om att: Johan, att skratta, vara glad, mysa, busa med tindra, umgås med vänner.. oj oj tycker om så mkt..

Drömmer om: en stooor lottovinst ha ha...

Längtar tills: Att det blir helg faktiskt.. sen till sommaren såklart

Fasar inför: Vår opponering imorrn, samt nya gruppindelningen på måndag..

Har ett brinnande intresse för: hmmm ja vad skulle det vara... mest ta vara på livet o ha så kul som möjligt

Bryr mig om: Oj ni är många, familjen o vännerna,

Trivs med: De flesta, iaf de som inte enbart gnäller o klagar på allt o alla i sin omgivning utan att se till sig själva

Känner obehag inför: Falska människor

Planerar att: Ha kul o mys i helgen! Tydligen julmarkand i gamla lkpg, kanske mys för T! Måste börja plugga till tentan snart oxå..

Bor i: en 4:a

Skulle vilja bo i: Antingen i en stor fin lägenhet typ väldigt centralt eller så i ett stort fint hus med stor fin trädgård...

Klär mig gärna i: Oj oj oj finns så mkt fint..
Äter gärna: En god mysig middag med tända ljus

Dricker gärna: Ja då, varför inte!

Tränar: Varit slö nu igen, men snart snart..

Tittar ofta på: Vad T hittar på för bus...

Lyssnar ofta på: Nåns pladder eller så radion el teven

Läser: ja lite av varje men inte direkt böcker.. utan mera roliga saker o bloggar o sånt...

Prenumererar på: Ingenting just nu..

Idag: känner mig lite trött o seg men ganska glad ändå...

Imorgon: först semianrium, sen stan en sväng o kanske kanske se om jag hittar nån klipptid..

Igår: grupparbete, hårfärgning massa surr o trevligt sällskap

Nu: Sitter jag ju här o bloggar samtidgt som jag ser på lite hockey...

Vill se: Just nu: J göra mål...ha ha...

Vill göra: Mysa såklart.. as always.. miss my Johan

Glad över: Att jag har det så bra i mitt liv

Stolt över: Min dotter så klart

Rädd för: Otäcka gubbar...

Nyfiken på: framtiden...

Lycka: Att må bra o känna sig glad o tillfreds med sitt liv, kunna känna o ge kärlek

Sorg: Hemskt hemskt

Älskar: familjen o vännerna

Hatar: våldtäcktsmän o pedofiler

Äter:ja ni det mesta...

Sover: Ja gärna, så skönt sova i löööv

Dansar: ha ha ja ni vi rockar på dansgolvet

Lever: Livet!!


Kommentarer
Postat av: Sussi

hej där!! Kul med lista. Oj vad det hänt mkt på din blogg under min datakrash, kul! Jag älsakar att kika in här du skriver så kul.

Och btw stå på dig gumman, du är en grym mamma!!

Kram

2007-11-30 @ 09:16:29
Postat av: benny

Hej gummz kul att höra av dig!!
Ja du det står en del tokigheter.. I dubbel bemräkelse, dles rena tokigheter o sen många tokigheter vad gäller stavning etc men det åfr man på köpet ha ha...
Skönt att er datacrach är över, sakanr ju lite uppdaterignar från er, ku latt se vad ni har för er, känns ni inte lika långt borta som ni faktiskt är!

Tack vad gullig du är, ja det har jag aldrig tvivlat på men visst tog det lite ont i mammahjärtat när nån skriver så!, men jag vet ju själv hur läget är o ja jag har inget skämmas för! Vi är allt bra mammor båda 2 =)
Hoppas ni får en mysig helg kram benny

2007-11-30 @ 17:17:29
Postat av: Cicci

Hej gumms. Snodde listan till min blogg :)
Hihi, igår provsatt jag och freddan en sprillans ny M5a, 2008 årsmodell, 500 hästkrafter. Jag kunde inte låta bli att le och tänka på johan, haha. Skulle skicka ett sms till dig då tänkte jag, men hade inte mobilen med mig.
Hoppas ni har en mysig kväll. Jag saknar dig!
KRAM

2007-12-01 @ 02:29:21
Postat av: Anonym

Cicci: perfket roligt läsa den där =)
Oj oj oj vet inte om jag vågar berätta för gubbz han komemr bl ihlet eld o lågar min lilla lilla bilk*te man ha ha... fast jag måste nog reta han lite...miss u alot gumman!

2007-12-01 @ 12:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback