Livet= upp o ner, men för det mest är det upp

Några små accociationer som jag gör just nu:

Pluggar = Tittar på nätet..

Längtar = Sugen..

Helg = Myspys

Lön= Supernice!!

Kläder= helst långsamt utan

Godis = mmmmmm (gott)

smek = mmmmmm (mysigt)

Tentaresultat = skräck

Vännner = smack löööv U

Familj = Lööv no matter what

Vit tv = tittar gärna på...

Städning = urk, kan ingen annan städa...

Fotboll = måste vinna...

Hösten = inte så mörk o trist som vanligt, trivs rätt bra just nu faktiskt...

Vintern = är kanske vinter nu, vad sjutton vet jag, vinter för mig är ju svinkall o massa snö, inte regn o blask

Julen = oj kommer va mys!

Kommentarer
Postat av: Lotta i huset brevid

Vit tv?

Postat av: Anonym

ha ha ja det är liten hemlis mellan mig o johan....

2007-11-22 @ 15:08:00
Postat av: Lotta i huset brevid

haha.. jag fattar.. kanske..

2007-11-22 @ 17:42:17
URL: http://mittsakalladeliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback