Måndag igen...

ja så var det måndag... Idag är det dags för plugg igen.. Idag kommer Sara hit så ska vi intervjua Jonas, men måste erkänna att både jag o Tindra är i bra risig form, eller jag är väl i helt ok form men det är gumman som är sjuk o gnällig men det ska nog gå fint iaf... Fast här hemma ser det inte alls nice ut just nu men vad sjutton så får det vara at the moment ...

I veckan skulle jag vilja hinna med att träna lite då det inte blev nått av den varan förra veckan, fast man får väl först se hur man mår... men jag vill iaf... Känns bra mkt bättre i kropp o knopp då. Helst gå på nått sjukt jobbigt pass så skallen total rensas från alla konstiga tankar som cirklar runt där just nu...men den som lever får se..

På fredag får vi igen tentan hugaligen vet inte om jag vill, då är det alltså dags sätta sig ner o börja plugga snart igen, fyyy rackarns,...

Blev ingen date med A & P i helgen, men hoppas vi kan styra upp det här snart istället ,börjar vapå tiden... O vad som verkligen börjar va på tiden är att hänga lite med Ville o hans päron, vi surrade om det igår att nu börjar d allt va dags ta tag i det där o bjuda hem dem snart..Känns verkligen som vår tur ha ha =)

That's it for now
puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback