Måndag måndag...

Ja fast idag är det skönt med måndag , slippa den sega bakiskänslan från igår ha ha...
Fast gårdagen var fakitkst ändå bra mysig. När man väl kom ur bakislunken, jag tog mig tom iväg o tränade skulle eg bara köra styrka men det slutade med att man gick på aerobic o core, skönt som fan, men oj vad jobbigt när man kanske inte är i prima form... Nåja efter det kände jag mig pigg o glad, redo att höra på en hejdundrande ursäkt (ha ha ha, nej då så allvarligt var det väl inte,men känns bra att ha fått en liten ursäkt iaf..ha ha)

Idag har det varit genomgång inför tentan o egentligen borde jag sitta här o tokplugga nu men f-n kommer mig inte för, känns nästan lönslöst, liksom försent. de enda folk tpg upp till höger o vänster är att det är på tok för mkt stoff som ska in på för kort tid, hmm o här sitter man o kanptt har börjat läsa än, hjääääääääääääääälllllllppp, nåja omtentor finns ju alltid...
Hann en snabbis på stan innan o my mission is completed nu så det var gött det med...

Gubbz är för ovanlighetens skull ledig fr torsdag lunch tom mån.. typsikt när jag har tenta, så nu har han bestämt att han o gumman glider hem, först tänkte jag åka ner på fre kväll oxå men nej blir bara stress stress. Kan vara gött för dem vara där uppe själva en helg o mysa. Jag kommer ju måsta bunkra in mig på torsdag ändå, samt tenta på fre från 14-18. Så då kan de ju gott göra nått roligare istället. Och jag hittar säkert oxå på nått mys i helgen ändå. Blir nog myspys för dem. Roligt för gumman åka upp en sväng till farmor o farfar, var länge sen hon såg dem nu. sist vi var upp träffade hon ju bara mommo o moffa, så kul kul för henne oxå. Hon blir så glad när hon ska få flyga men j blir nog lite nervös, första gången han flyger själv med henne, går nog galant....

Men nu ska jag hämta lillskruttan på dagis o så blire hockey ikväll, inget plugg här inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback