Måste öva mig i spelet för förlora det går inte för sig!!! =)

Hjällllllllllllllppppppppppppp eller vad fan det går ju som det går o jag har ju bara mig själv att skylla men snart får vi tillbaka tentan gahhhhaaaa.....

Shit vad bra LHC vann med 6-0 igår kul kul, Tindriz har ännu inte vänt tillbaka dygnet helt o vi fick väcka henne imorse igen, not fun!! Hade en väldigt trevlig gårkväll, alltid skoj ses, gör jag gärna om mycket snart igen! Vänner e allt bra nice att ha =)

Börjar väl kanske vara dags göra färdigt allt som e halvfärdigt ,men usch har liksom tappat lusten dessutom måste vi ju köpa survinterdäck oxå, usch hatar såna utgifter...

Måste nog öva mig lite i supermario nu, för gubben var fan bättre än mig o det går ju inte alls för sig, hatar att förlora!! så nu måste jag nog tjuvöva här i smyg ha ha....

Ja hoppas lite på en sak som vi/jag går  väntar lite på, får besked i kanske typ i början av december vore iaf grymt grymt skoj!

men men nu dags kika vidare

PUSSSSSSSSSS PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback