Min sida, mina tankar...

Min blogg mitt liv mina tankar återfinns på denna sida o vet ni den här sidan är min sida. Min sida där jag uttrycker o berättar det jag känner för. Jag är Jennybenny, alltså en glad livfull busig levnadsglad tjej o mamma, men jag är inte bara mamma o kommer aldrig bara bli mamma! men visst till stor del är man mamsen benny som går omkring o busar o mysar med lilldamen vår, som skrattar så man gråter åt alla tokigheter hon säger som försöker lära henne vad som är rätt o fel... Många glada roliga stunder.. men här på min blogg, har jag valt att inte bara skriva om lillskruttan dels för att jag som sagt har andra saker som jag gör oxå, men även för er skull. För jag älskar min dar med lillgumman men i ärlighetens namn så skulle nog inte berättelserna om dem dagarna år ut o år in vara så roligt att läsa för er. Jag kanske hellre  ibland skriver om saker som jag upplever med mina vänner eller andra funderingar som rör sig i mitt huvud... Men my family is always first o det vet dem om är liksom inget jag behöver sitta här o bedyra hela tiden heller, nog för att det oxå kommer titt som tätt =) så liksom en blogg är ju bara glimtar ur en persons liv o inte en fullständig inblick så som ni vänner har genom annan vardaglig kontakt...

Jag kan bli lite upprörd över det här med folk som tror sig känna en, o vet ens bästa utan att ens prata med en.. Folk som liksom bara stampar in o säger saker som kan såra.. fast oftast kastar man bara sten i glashus... Konstruktriv kritik av vänner eller nära o kära, fine det tar jag, men av personer som liksom inte står för sitt, det känns faktiskt bara lite löjligt... Men likaväl uppsakkar jag alla goda råd o stöd som jag fått av er vänner där ute under kanske en del lite tyngre perioder i mitt liv...

så nu så, nu var det sagt o jag ska fortsätta gå mysa av min måndagkväll... med prisonbreak på teven!

Kram till vännerna därute!


Kommentarer
Postat av: Emma

fint inlägg! ha en bra kväll! =)

Postat av: Cicci

Vi älskar den DU är Jenny! Och vi älskar din lilla familj också :-)
Hoppas kvällen var mysig trots det otroligt dumma inlägget från Grand Rapids.
Hälsa Johan! Pussåkram

2007-11-20 @ 03:45:23
Postat av: Anonym

Emma: Tack!

Cicci: Tack så mkt det värmer att seo
höra att ni bryr er! We love u 2 o miss u!!
stor kram o hälsa beddan!!

2007-11-20 @ 09:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback