Mysa är vad jag vill idag o ofta!

Vet ni vad jag skulle vilja göra nu: Just nu skulle jag helst bara vilja krypa upp i Johans famn o stanna där hela kvällen, bara vara!!

Jag skulle vilja slippa vara fundersam o kluven... Få höra iaf lite vad som rör sig i knoppen o berätta lite vad som rör sig i min knopp... Bekräfta o kanske få det lite bekräftat att man betyder iaf något.(eller betyder nått gör man väl såklart o det behöver liksom inte vara så stort o omvälvande utan bara lite kanske..., men ibland vill man bara liksom få riktigt höra det eller om inte höra det så iaf få känna det!) ...Men helst av allt bara vara o mysa

Ja ibland behöver jag såna stunder när jag bara kan få vara... bara kan få mysa.. visa att jag trivs massor!! Känna närheten o få se han djupt i ögonen o få dem där mjuka sköna kyssarna, känna hans smekande underbara händer... oppps börjar bli barnförbjudet nu så nu avbryter vi o går till action istället.. (önskar jag iaf...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback