Nu äntligen verkar gumman börja vara friskare...

Oj vad skönt för alla gumman verkar vara frisk nu, så klart mest för lillhjärtat.. fast vi får väl ändå ta det lilla lugna idag o inte ränna hela dagen. Men vi kan iaf åka o köpa den där mattan som jag spanat in o så ska T få mer pussel för det är en av favvosysslorna här hemma....

Man känner sigg bara aningens trött idag... Gumman vakande nämligen halv 4 o ansåg sig pigg... "mamma kan inte soba mer nu, inte trött" oj oj oj, vi kämpade o försökte få hon att somna om men det gick bara inte. Antar det är för att hon börjar va frisk o sovit såååå mtk när hon varit sjuk....Så jag håller tummarna som tusan nu att hon verklgien är frisk för från ons-fredag ska vi ju sitta massor i skolan, men som sagt det känns som att hon börjar va fit for fight för lite dagis imorrn...Fast tyvärr för tidigt lova/eller säga..

Igår hade jag fakitkst en ltien klump i magen när jag skulle somna för även om jag verkligen vet att det inte är så där, så är det i mina ögon bland det värsta nån kan säga till mig, att jag inte skulla va en bra mamma o bry mig i T. Usch man blir ledsen bara av att tänka på det just eftersom man verkligen gör motsatsen, man gör verkligen allt för henne, i allt man gör så har man henne i åtanke...men men nog om detta...Jag vet ju att så inte är fallet o det värmer att höra era vänners ord o brorsan snälla ord på msn, tack så mkt!

Idag blire så klart att följa matchen, önskar så klart att man kunnat va på plats.. ja det må ni tro att jag är lite avens på er nära o kära som kan se den live, vore bra mys varit hemma i Luleå idag..speciellt om snön är kvar, hade varit roligt för gumman få vara ute o leka lite i snön för omväxlingsskulll.. Men till jul då baske mig...O efter sässen hoppas jag man hinner kanske åka till fjällen eller så bara upp innan sön är borta o åka lite skoter...

En helt annan sak, vet ni det förfärliga som håller på att hända : Vår dotter håller på att börja tala östgötska ha ha ha.. Får allt börja tala bredare här hemma så hon härmar oss i stället...Man hör det när hon ska ropa vissa saker då betonar hon precis som de andra barnen o frökanarna gör... =)

Jag tror inte jag fattat att det är jul snart o ännu mindre att 1a advent verkligen snart är här.. Hörde nån reklam om skyltsöndag i norrköping i helgen, så kanske är det här oxå då i helgen, hmm måste kolla upp det där, kalrt gummz ska få se på tomtarna o köpa sig ett litet paket ur nån säck... :-)

Men men nu dags för frulle... Puss på er vänner!


Kommentarer
Postat av: Elenor

Hej
Läste precis kommentaren om att du inte skulle vara en bra mamma och förstår att du blir ledsen av sånt avammel. Jag börjar nästan gråta själv av att tänka på hur elakt det är att säga nåt sånt utan att veta nåt om det. Tindra är ju en alldelens underbar och framåt liten tjej som verkar väldigt trygg i sig själv det skulle hon väl inte vara om hon inte hede bra föräldrar!
Kram

2007-11-20 @ 12:40:13
Postat av: Anonym

Tack gumman det värmer i mitt hjärta!! Vad go du är vännen!!!
Hoppas du har det prima där nere, miss u!!
Kram benny

2007-11-20 @ 13:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback