Nu finns det bara en person kvar som kan vinna!!

Ja fan vad less jag blev, kikade i vanlig ordning på idol igår, och jag kan nog inte ännu riktigt smälta att det var Daniel som åkte ut, helt sjukt att det dessutom stod mellan han och Amanda vad fan det var ju dem som skulle vara i finalen!! Så nu funderar jag starkt på bojkott ha ha. JA Amanda måste iaf vinna nu!
Fredag hela veckan är ju grymt roligt, jag skrattade väl som vanligt mest åt dem egentligen sämsta skämten. som det om  "Kaffe på maten o påtår" ha ha... Men Peter Magnusson han e ju fan stötskön!

Nu verkar det vara lite vinter här oxå, tror det är minusgrader ute o lite snö, oj vilken skillnad vad ljust det blir ute! Nu känner man sig mer hemma ha ha... Tyvärr satte detta lite käppar i hjulet för my plans idag, vi har ju ännu somamrdäck  (de nya kommer på tisdag)o nja jag känner väl inte för att krocka igen så gubbz fick ta bilen idag, fast jag hade tänkt glida iväg på en rad olika ställen ,hmm irrriterande! Nåja kanske blir en prommis till stan eller så tar vi bussen dit, vi får se... Har inte surrat med Enok om hon har tid än, o gumman snarkar nog än ha ha...Fast hmm gummz verkr bra snorig än så vi får väl se..

Imorrn måste det bakse mig bli träning för det här håller fan inte har inte tränat på typ 2 veckor nu, hugaligen får panik bara av att tänka på det, eller nja så allavarligt är det inte, men man mår så mycket bättre i kroppen o knoppen av lite träning...

I helgen är grananrna på språng o när man nu tänker efter så oj det kommer bli tomt här på gården utan dem, man är liksom van se dem ruscha in o ut precis som vi,byta några ord i farten titt som tätt.. Kommer sakna! Fast hm så långt bort ska dem ju inte....

Hmm om man skulle ta o färga håret så här nu på morgonen, fast det är även kris, hur ska jag kunna äta fruksot nu??? Ingen oboy kvar! Katastrof =) Nej en tur på affären måste det även hinnas med....

kram kram på er, extra stor till Johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback