Nu kommer tomten.....snart iaf...

Blev ingen stadstur idag... Jag höll mig hemma , men det tog emot ha ha... Har istället haft lite fika besök o sen har jag o T varit ute en sväng måste ju passa på medan det finns snö... Hon var så söt idag när jag sa åt henne att gå se ut genom fönstret att det har snöat: Då ställer hon sig o hoppar upp o ner o ropar ja ja ja... Jag frågar vad är det?? Det e snö, då kommer tomten.... Hmm jag har alltså tidigare sagt när vi pratat om tomten att han kommer när det har blivit vinter o  är snö ute.... fick alltså modifiera mitt svar en del nu då hon verkligen tagit detta bokstavligt talat gorumpan min... Nu fick jag förklara att det är ett tag kvar tills han kommer... Men det tog ett tag innan hon trodde på mig, hon stod bra länge i fönstret o väntade på tomten... Mammas hjärta!!

En go vän till mig är just nu i göteborg o myser, jag får världens abstinens när jag tänker på mys i göteborg. Oj oj härlig stad!! Börjar snart vara dags för ett besök där tycker jag allt...

Kvällen blir nog lugn o fin , inget spec inplanerat. Ska snart sätta på lite skön musik o hoppa ner i badet, kanske vara lite rar o laga nån nicig middag till gubbz kommer hem vi får se.... nej nu ska jag fortsätta kika lite hockey, har'e bäst...

Stor puss o kram till er alla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback