På bättringsvägen

Idag verkar lillgumman piggare, skönt skönt men vi får se hur vi gör  kanske skippar matchen ändå eller så glider vi kanske dit typ till andra el 3e perioden,ja el hela.. hmmm beror på. Ni vet jag aldrig lätt bestämma mig, fast i det här fallet beror det helt på hur gummz verkar. Fast för närvarande verkar hon var bra pigg står här o dansar till barnprogrammet... Just ja hon verkar ha lärt sig av mig hur jag gör när jag ser på hockey. Jag lever mig ju in rätt bra, dels på hemmamatcherna fast bra mkt mer när jag ser på tv. så sist när vi var på matchen så började hon ropa mitt i allt "bort med pucken" o så "aaaaaaa åhhhh aaaaa" samtidigt som hon häll händerna för munnen o ibland för hela ansiktet o kikade ut genom fingrarna... hmmm vem kan hon ha sett =)

Natten har varit bra mkt bättre i natt, ja Tindra har sovit rätt bra mer resten av familjen som haft svårt sova, för prova lägg dig o sov med en braskamin i sängen o se hur lätt det är=) Blev bättre när hon vaknade o ville ha natt vällingen o vi fick i lite ipren , ja då blev hon bra mkt svalare o man kunde äntligen sova...

Igår var jag ju förresten i väg o skulle köpa lite småsaker till hemmet men inget blev det hittade inget eller det jag ville ha var slut mkt mkt irriterande. Hatar att ha det rörigt o halvfärdigt, men får väl inse att de kommer få vara så här...

Ja nu åkte iaf Mattias ut ,men faaaann jag tyckte att Andreas skulle åkt ut för. Mattias är bra mkt skönare titta på :-) Men huvudsaken är att nån av dem åkte..

Nej dags klä på sig .. kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback