Planerna sket sig...

Har duschar o fräschat upp mig från bakisris nu (fast e ju en annan femma hur man mår) o tänkte dra iväg med gumman till cloetta o se lite innebandy men fan vi är strandade här.. Gubben har dragit med vagnen (tänkte eg ta en uppfriskande prommis dit) o cykeln e ju paj o gick ingen buss i passande tid , för jag tror nog inte matchen är så länge.. o det är nog för långt för gumman att gå dit, skulle dessutom tav evigheters evigheter så nej fan vi får helt enkelt missa när sötungarna lirar, nåja jag håller tummarna för Anton, han sköter sig säkert galant!

Kommentarer
Postat av: Lotta i huset brevid

Tanken var god i alla fall ;-) Dom vann i alla fall. De hade en helt fantastisk målskillnad sett över hela turneringen (36-4). De vann över 31 lag så vi tycker att dom var jätteduktiga!

Postat av: Anonym

Ja vad skoj, jag det var även en liten baktanke för när man kommer upp o ut så där så tenderar bakfullheten att försvinna , dessutom sjukt kul se när så där små killar o
tjejer lirar... men men en annan gång.. =)
Ja verkligen bra av dem!, n kanske anton kan sova igen, när finalnerverna släppt... kram kram

2007-11-05 @ 09:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback