Plugga usch ryser bara av tanken

Ord som definierar hur jag känner mig just nu:

Trött, hängig, rastlös, omotiverad

Ord som antagligen kommer definera hur jag känner mig på fredag eftermiddag:

Trött, lättad, glad, helt enkelt "fredags feelingen"

Längtar som fan till fredag så skiten bara blir gjord! Tittade nyss igenom lite inför, men fan känns lönslöst är så mkt att jag inte vet vart jag ska börja, eller om/hur jag ska dela upp det, satsa på bara nån del. Nej fan det är helt enkelt för mkt att jag typ redan gett upp, nåja omtenta 12dec, då jäklar ska jag greja varanda liten skitdel

Nej vet ni just nu skulle jag bara vilja träffa nån rolig polare glömma skiten o bara surra massor o skratta järnet, liksom flyta bort från fredagens tunga uppgift (nej då jag har inte alls nån tentaångest)
Är iaf sjutk glad att Anna går denna kurs oxå, my girl! Hon liksom förstår o kanske känner igen sig i pluggtankarna ha ha

Men vet ni nu ska jag inte skriva ett enda ord mer i detta inlägg, eftersom att det bara typ varit negativt o gnälligt o jag vet hur trist det är för er att läsa det. Men fan om jag ska våndas o ha tråkigt en hel jäkla vecka så kan ni gott ta er en ynka minut o ha trist o läsa detta superduper trisa inlägg hah!!! Så nu har jag alltså bjudit er på en liten trist pluggkänsla, så fan gå ut o njut av era liv, ni som kan , tänk inte på oss som har tenta på fredag ha ha.. Nej då inte kommer jag lyckas bunkra in mig heller,, ska då åka o träna ikväll det är då ett som är säkert ! =)

Men men so long o puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusssssssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: Lotta i huset brevid

Lottas tvärsäkra tentapluggtips:

1. Satsa på föreläsningsanteckningarna! Slå upp i böckerna och läs om det som dom har malt på om på föreläsningarna.

2. Köp gamla tentor med tillhörande svar. Plugga in frågorna och svaren.

Postat av: Anonym

Tackar för tipsen, vet att det brukar va ett riktgt hett tips köra fr föreläsningarna men grejjen är bara den att jag inte ens kommer mig för att göra det...

2007-11-06 @ 13:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback