Rastlös!!!!

Att vara hemma med sjutk barn när man själv e frisk o kry blir lätt långrandigt i längden. spec nu på helgen när typ alla är lediga o man kan hitta på massa saker...det första dan/dagarna e ju rätt mysiga men sen klättrar man rätt snabbt uppför väggarna....

Blir iaf ingen hockey idag, nog för att hon e piggare men kanske bäst stanna hemma ändå..

Inte ens nått vin har man till kvällen.. Ja ni hör rätt, jag är rätt rastlös just nu o det här med att inte kunna dra i väg var jag vill när jag känner för det  kan göra mig helt tossig ha ha...

Nåja jag garvar ändå rätt friskt här mellan varven, hörde en så rolig sak från en vän här nyss, hon är allt bra tokig hon!! =)  Lillan e rätt söt hon med när hon går runt på promenad med sin docka o pratar med henne... =)

Ja jag har alltså lite halvtrist nu men ska gå o mysa lite med lilldonnan nu

puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback