Så gick det...

Ja nu är tentna skriven o gjord. Man sitter här sjukt trött, som vanligt efter en tenta antar att all spänning eller vad man ska kalla det släpper...

Hur gick det då??!

Ja hmm vad ska man säga, man hade nog faktiskt lätt kunnat grejja det om man börjat i tid. det var dock många som riktat in sig på en eller 2 delar. För mig känns det väldigt osäkert. Jag kan ha klarat 2 delar, men lika gärna ingen, borde kanske ha klarat en, men inte tre men faktiskt vet jag inte alls hur det gått. Åhh är 2 storafrågor som jag grämer mig över att jag inte hade bättre pejl på hade jag bara haft ett humm så borde det gått vägen på dem 2 delarna men nu vette kattsingen...

Efteråt så höll jag iaf mitt beslut att åka o träna men det var faktiskt ganska waist of time, visst det var skönt springa av sig lite men sen då.. hmm nja var nog inte riktigt taggad att träna ikväll... Vädret suger o jag var tvungen åka buss hem men det gick fin fint. Har nu ätit en baguett o oboy till middag ha ha (mackor o oboy som vanligt)
Jag har inte ens orkat hoppa in i duschen än utan tar det lite chill men snart snart ska jag nog ta ett msybad precis som igår, blir nice hoppas man blir lite piggare då, annars har jag ju gottapåsen så jag får en liten sockertopp ha ha

I övrigt blir det spännande höra hur det går för a hjärtat ikväll o framför allt vad du tyckte, för att det går bra det tvivlar jag som vanligt inte på...

Nej vet ni vad jag ska nog unna mig en cider i badet, har ju ändå ingen bil så det sprollar ju liksom ändå ..

De ringdei af o sa att nya tv-bänken hade kommit nice nice, lite synd jag inte får hem den imorrn men får väl ge mig till tåls tills efter helgen.... hmmm vänta på saker jag vill ha är inte min starka sida

Gumman o gubben verkar iaf ha det ritkgt nice o soft hemma, kul att höra, tyvärr hade den lilla snön som var även regnat bort där, typiskt...

Nåja puss puss på er där ute , lite extra puss o mys till Johan

Kommentarer
Postat av: Cicci

"För mig känns det väldigt osäkert. Jag kan ha klarat 2 delar, men lika gärna ingen, borde kanske ha klarat en, men inte tre men faktiskt vet jag inte alls hur det gått."
Haha, snacka om att gardera sig. Du är bra go du :-)
Hoppas du satte den iallafall och får en mysig helg. Kramar

2007-11-09 @ 19:22:01
Postat av: Sanna

Hoppas, hoppas att det gick stumpi!! Sist gick det ju fint trots du inte vart så förbered! :-) Själv jäklans trött efter att -äntligen- vara klar med stort grupparbete och tillhörande redovisning!! Puh! Ha en kanon helg gummsi! ¨
KRAAAM

Postat av: Anonym

ja vad sjutton men så känns det, har jag tur har jag klarat 2, otur ingen, o lite flyt en ha ha.... :-)

aj fy man blri trött efter att pressen släpper...
Grattis til ldig med sanna som lämnat in ditt arbete!

Nu åter till idol
kram på er my ladies!!!

2007-11-09 @ 20:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback