Saknar g-stad

Ja idag är typiskt en sån här dag när man önskar det iaf var lite närmare hem. Att man hade åkt dit med sin årliga present bestående av bok, trisslotter skjorta el liknande... o att bara vara där o softa o framför allt fått god mat.. oj vad man saknar mamsens o papsen mat, känslan liksom bara av att komma hem... men till jul då baske mig ska det mysas!!

Har förövrigt sovit i några timmar nu var välbehövligt efter gårdagens trevliga o väldans mysiga toner...
Men nu måste jag kliva upp o kanske ta mig ut på en liten prommis så man blir piggelin... önskar att min tele funkade så jag fick in lte music men jag fattar inte hur man gör, får la fixa mg en ipod för det blir bra mkt trevligare promma då. Fast har ingen jäkla aning vad det är för väder ligger här i sovrummet som e mörkt mörkt, japp ligger kvar under täcke än men snart snart el rättare sagt nu ska jag kliva upp. Just ja kan bara meddela att igår var vi tom på 2 förfester, den ena kryllade av snart nyblivna sskor den var riktigt trevlig o nice, pratades massor ganska lugnt o fint men sen hägrade ju även en annan fest runt hörnet så klart vi kollade in den oxå, ojoj där var det lite mera galet stuk, spelade guitar hero som aldrig förr (men fan vad dålig jag var ...vill verkligen ha det där spelet asså...) Fick mig ett gott skratt när jag kollade igenom bilderna imorse, för oj oj där dansades det, o anna o mårta krälade på golvet ja mycket mycket mera... ha ha galet trevligt alltså =)
Missade kvällskebaben igår o måste säga att det suger efter en sån nu oxå... det är ju liksom en del av höjpubkten efter utgång- kebaben =) Men vet ni kära vänner nu känner jag att det dröjer ett tag till nästa utgång , gärna mys o trevligt men kanske inte utgång *host host* (fast det där vet man ju liksom aldrig..)

kanske glider ner på affären o köper lite cola o chips, dan efter får man ju liksom flotta i stora lass o nu när jag inte får mammas mat så måste jag åtminstone få mig ett stort stort glas cola med is! Lite kompensation liksom, fast nja det går inte att jämföra...

Förresten tack igen kära grannar för att ni ställde upp o hjälpte oss, vad skulle vi göra utan er!!! Ni är guld värda som sagt har ni lite innestående på oss, så  bara fråga...=)

Kommentarer
Postat av: Lotta i huset brevid

Ja.. vänta bara..snart står vi där klockan 7 en söndagmorgon och bara MÅSTE ha barnvakt till tre otämjda vildar...

Naevars.. det var så lite så. Säg bara till om ni behöver mer hjälp. Det är inte lätt att vara "hundra mil från mamma", det vet vi som har vår assistans just bakom dungen..

Kramkram storfamiljen

Postat av: Lotta i huset brevid

Ja.. vänta bara..snart står vi där klockan 7 en söndagmorgon och bara MÅSTE ha barnvakt till tre otämjda vildar...

Naevars.. det var så lite så. Säg bara till om ni behöver mer hjälp. Det är inte lätt att vara "hundra mil från mamma", det vet vi som har vår assistans just bakom dungen..

Kramkram storfamiljen

2007-11-11 @ 17:53:44
URL: http://mittsakalladeliv.wordpress.com
Postat av: Lotta i huset brevid

oj.. jag har börjat stamma..

2007-11-11 @ 17:55:01
URL: http://mittsakalladeliv.wordpress.com
Postat av: Anonym

Men har sagt att det inteskulle göra nått, skulle bara tycka det var mys med ett liten tornado av kidz hemma, J skulle åd verkligne mysa ha ha... :-)

Manh ar ju vant sig att det är så, fast ibland spec med händiga grejjer saknar man papsen ha ha o igår när det va en sån dag när man hörde att folk till hö o vä skulle hem o käka mat hos päronen då saknade man bara den känslan att kunna åka hem lite när som... men annars e d ju lugnt som sagt man har vant sig... :-)

Kram kram

2007-11-12 @ 09:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback