Sån är jag...

Sån är jag:

Jag kan prata utan att tänka efter... Inte så att jag säger liksom elaka saker utan mera hmm saker som kan låta lite knäppa och som mest kan uppfattas som att jag är lite knasig i bollen ha ha....

Jag är en expert på att INTE kunna koppla, vill alltid att saker ska hända....

Jag kan ha beslutsångest, stora beslut är inte riktigt min grej, men vad f-n jag har väl lärt migatt bli  lite bättre på det oxå...

Jag älskar att ha skoj och skratta, jag är nog inte en sån som tar döallvarligt på livet, utan jag anser att man ska ha skoj under livets gång, ta för sig och njuta...

Jag är virrig som få, jag har minne som en guldfisk.. Kan inte förstå att jag VARJE gång efter skolan har glömt vart jag parkerat bilen,(den är inte särskilt stor o jag tänker varje gång jag lämnar den att nu NU ska jag koma ihåg vart jag ställde den, men icke då..)  Igår gick jag tom till fel parkering, tur att E upplyste mig om läget =)

Jag är social och älskar att umgås med vänner och bekanta, bara träffas o ha trevlit på ett el annat sätt...

Jag är rätt uppfinnigsrik och göra gärna olika saker, jag är inte rädd för att prova nya grejjer....

Jag har mina dagar då jag är helt slut, kanske beror på ovanstående saker att jag inte kan koppla o ofta vill vara i farten...

Jag tycker faktiskt även om att bara slappa i soffan o ta ett långt bad o bara mysa typ...

Jag älskar att se min dotter le, att se henne utvecklas till den lilla tjej hon håller på att bli, att hela tiden få ta del av hennes liv....Vara hennes guide genom livet


Hmmm
Jag är även en tidsoptimisst, vilket kan leda till att jag har svårt att passa tider... alltid ute i sista minuten...

Jag är beroende av att få äta annars kan humöret svikta en del..

Jag är dock av en sån karaktär att jag ändå titt som tätt glömmer bort att äta, men jag kommer på mig rätt snabbt när jag märker att jag blir lätt irriterad...

Jag är ingen perfektionist, jag önskar jag var bättre på att städa, men huga det är så tråkigt...

japp det beskirver nog mig rätt bra....=)

Jag uppskattar vänner i min närhet, även vänner på långt håll. Det finns många personer som jag håller varmt i mitt hjärta, Min familj är underbar, löööv u! Jag uppskattar ärlighet o rättframhet att våga stå för vad man tycker o vill, att kunna vara mogen nog att framföra sina åsikter på ett relevant sätt. Fast ändå ha kvar barnasinnet. Kunna vara löjlig och fåna sig o liksom bara vara, ta för sig livet o framför allt som sagt leva det. Jag varken tänker eller vill se tillbaka på mitt liv och fundera över varför jag inte gjorde saker och ting då.. så visst vissa gånger kanske jag inte alltid tar den enkalste och rakaste vägen mot målet, men jag väljer alltså ofta efter mitt hjärta. Vissa gånger kan mina beslut säkert te sig lite konstiga för omvärlden. Men jag anser att jag har blvivt bättre på att lyssna på vad jag själv vill för i denna hmmm branch kan man tvingas till hastiga flytter etc. Jag kan inte alltid ta de jobb jag önskar pga svårigheter med dagis tider etc... Jag har tex tackat nej till att jobba inom det som jag allra allra helst vill jobba inom, vilket ännu känns lite tungt, MEN däremot så har jag insett att , där jag kan där ska jag FAN ta för mig!! så det är precis vad jag gör ha ha...  Just nu lever jag o trivs, fast visst det finns ännu en del saker som jag verkligen grubblar på, men dem sakerna är jäkla svåra att veta hur man ska göra med...
men men jag är alltså en levnadsglad tjej, mamma , sambo , helt enkelt en lite virrig donna men med båda fötterna på jorden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback